Մանկավարժության նպատակը և խնդիրները

Գին՝ 4000դրամ
Էջերի քանակ՝ 20էջ
Մանկավարժություն և մեթոդիկա
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 3404

Բովանդակություն

Ներածություն

Մանկավարժությունը որպես գիտություն, էությունը

Մանկավարժության նպատակը

Մանկավարժության կարճաժամկետ և երկարաժամկետ խնդիրները

Մանկավարժության զարգացման արդի միտումները

Եզրակացություն

Գրականության ցանկ

Հատված

Մանկավարժությունը հումանիտար գիտություն է: Վաղ ժամանակներում համարվել է փիլիսոփայության մի ճյուղը: 17-րդ դարում մանկավարժությունն անջատվել է փիլիսոփայությունից, սակայն փոխկապակցվածությունը նշված գիտությունների միջև պահպանվել է: Մեր օրերում մանկավարժությունը և փիլիսոփայությունը հետազոտում են սերունդների, անձի ձևավորումն ու համակողմանի, ներդաշնակ զարգացումը, աշխարհայացքի ձևավորումը և այլն: Մանկավարժությունն անցել է երկար ճանապարհ: Նրա իմաստավորմամբ զբաղվել են հույն մտածողներ Դեմոկրիտը, Սոկարտեսը, Պլատոնը և Արիստոտելը: Նրանց աշխատություններում որոշակի տեղ են գրավում դաստիարակության բովանդակությանը, միջոցներին, նպատակներին և խնդիրներին առնչվող հարցերը: Մանկավարժությունն անցել է զարգացման երկարատև ուղի: Դարերի ընթացքում, սկսած վաղ ժամանակներից մինչև մեր օրերը,  կւտակվել են մանկավարժական տեսական, փորձնական, վերացական գիտելիքներ: Ըստ այդմ՝ մանկավարժությունը ձևավորում է գիտության նոր բնագավառներ, որոնց մեջ մտնում են բազմաթիվ ճյուղեր՝ տարիքային, համեմատական, համագործակցային մանկավարժություններ, կրթության փիլիսոփայություն և այլն: Մանկավարժության բոլոր բնագավառներն առանձին գիտություններ են և փոխկապակցված են իրար հետ ընդհանուր մանկավարժության միջոցով:

Գրականության ցանկ

  1. Ամիրջանյան Յու., Սահակյան Ա., Մանկավարժություն, ուսումնական ձեռնարկ, Երևան, 2005:
  2. Բաբանսկի Յու., Մանկավարժություն, մաս 1, Երևան, 1986:
  3. Հարությունյան Ն., Ղազարյան Ա., Ղուկասյան Լ., Սոցիալական մանկավարժություն, բուհական ձեռնարկ, Երևան, 2017:
  4. Ղույումչյան Գ., Մանկավարժություն, գիրք 2, Երևան, 2005:
  5. Շիմբիրև Պ., Օգորոդնիկով Ի., Մանկավարժություն, Երևան, 1958:
  6. Галагузова М. А. и др., Социальная педагогика, М., 2000.
  7. Галагузова М. А., Штинова Г. Н. и др., Социальная педагогика, М., 2000.
  8. Суворов А. В., Школа взаимной человечности, М., 1995.
  9. Штинова Г. Н. и др., Социальная педагогика, М., 2008.
Պատվիրել/