Ինքնակարգավորման խնդիրները Ֆեյսբուքում

Գին՝ 39000դրամ
Էջերի քանակ՝ 78էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 3441

Բովանդակություն

Ներածություն

Գլուխ 1. Մեդիայի ինքնակարգավորման խնդիրները հեղինակային և հարակից իրավունքներում

1.1 Հեղինակային և հարակից իրավունքներ

1.2 Խոսքի ազատությունը և ինքնակարգավորումը

Գլուխ 2. Ֆեյսբուք սոցիալական ցանցը

2.1 Ֆեյսբուքը որպես սոցիալական ցանց, նրա պահանջարկն ու դրդապատճառները

2.2 Ֆեյսբուքը՝ որպես սոցիալական մեդիա

Գլուխ 3. Ինքնակարգավորման հնարավորությունները ֆեսբուքում

3.1 Մեթոդաբանական մաս

3.2 Հետազոտական մաս

Եզրակացություն

Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Ավանդական մեդիան կամաց-կամաց իր տեղը զիջում է նորարարական մեդիային: Մարդիկ գերադասում են տեղեկություններ ստանալ անմիջապես համացանցից՝ առանց թերթեր գնելու համար գումար ծախսելու, առանց սպասելու, թե որ ժամին կհեռարձակվի լրատվական թողարկումը: «Facebook, Twitter, Google+, Youtube, Instagrame, Foursquare, Soundcloud» սոցիալական ցանցերն ունեն համապատասխան հավելվածներ, որոնք հնարավորություն են տալիս ցանկացած վայրից գրել կարճ հաղորդագրություն, սոցցանց բեռնել լուսանկարներ, տեսանյութեր և ձայնագրություններ և դրանք տարածել ձեր ցանցով: Հայտնի բլոգային հարթակները WordPress, Blogger, Tumblr ունեն իրենց համապատասխան բջջային հավելվածները, որոնք մեծապես հեշտացնում են հոդվածների հրապարակումը ցանկացած վայրից՚:

Գրականության ցանկ

  1. Ազատ գոտի կամ էլ. Հայաստան, Լրագրողներ հանուն ապագայի, Երևան 2012
  2. Թոբի Մենդել, Արտահայտվելու ազատություն. Մարդու իրավունքների Եվրոպական կոնվենցիայի   10-րդ հոդվածի մեկնաբանության և նշանակության ուղեցույց, Եր. Անդրանիկ, 2012թ
  3. Լավագույնը ցանցում, առցանց լրագրողի ուղեցույց, Լրագրողներ հանուն ապագայի 2013
  4. Լրագրողների անվտանգությունը, Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոն, Երևան 2018
  5. ՀՀ Քրեական օրենսգիրք
  6. Մամուլը և ժողովրդավարությունը, Եր. , Վան Արյան , 2001թ.
  7. Մարդու իրավունքների և հիմնարար ազատությունների մասին Եվրոպական կոնվենցիայի 10-րդ հոդվածի կիրառման նախադեպերը, Երևան, Վան Արյան 2000
  8. Մեդիագրագիտություն, ձեռնարկ, Ինտերնյուս, Երևան 2013
  9. Ն. Մելքոնյան, Հասարակայնության հետ կապերի առանձնահատկությունները համացանցում կամ PR 2.0
  10. Ս. Մարտիրոսյան, Հայաստանյան մամուլ, Ֆեյսբուքի պատանդները, 02.10.2017, աղբյուրը՝ https://media.am/armenian-media-as-facebook-hostage
  11. Սոցիալական մեդիան մարդու իրավունքների պաշտպանության գործում, աղբյուրը՝ http://www.media.am/social-media-handbook
  12. Սոցիալական մեդիան տեղեկատվության աղբյուր հայաստանյան լրատվամիջոցների համար. ձևավորվող ստանդարտներ և կիրառվող պրակտիկա, Հայաստանան մեդիա աշխատակիցների հարցումների և լրատվամիջոցների դիտարկումների արդյունքներ, Երևան 2014
Պատվիրել/