Հատված
Լինելով խոր սոցիալ-քաղաքական երևույթ՝ զբոսաշրջությունը նշանակալիորեն ազդում է տարածաշրջանի աշխարհաքաղաքական և տնտեսական կացության վրա: Զբոսաշրջությունը շահավետ և եկամտաբեր բնագավառ է և ներդրումների արդյունավետության տեսանկյունից համեմատվում է գազանավթային արդյունահանման և վերամշակման արդյունաբերության, ինչպես նաև մեքենաշինական արտադրության զարգացման ծավալների հետ: Զարգացած երկրների տնտեսական, սոցիալական և քաղաքական կայունության միջազգային փորձը ցույց է տալիս, որ միմիայն զբոսաշրջության շնորհիվ է, որ պետությունների աշխարհագրական դիրքը, բնակլիմայական ռեսուրսները և տեսարժան վայրերը դառնում են համընդհանուր հասարակական բարօրություն: Այս իրողությունը, ինչպես նաև XXI դարասկզբին 630 մլն զբոսաշրջային այցելություն-ների հասած զբոսաշրջային հոսքերի թվաքանակը և պահանջարկի աճը հաշվի առնելով՝ Զբոսաշրջության համաշխարհային կազմակերպությունը (այսուհետև՝ ԶՀԿ) կանխատեսում է զբոսաշրջային հոսքերի եռակի ավելացում առաջիկա 20 տարիներին: Զբոսաշրջության գլոբալ բարոյագիտական օրենսգիրքը, որն ընդունվեց ԶՀԿ Գլխավոր ասամբլեայում, հետևյալ խորհուրդհանձնարարականն է հղում այն պետական- հասարակական կառույցներին, որոնք իրականացնում են զբոսաշրջությունը զարգացնելու քաղաքականություն. «Զբոսաշրջային քաղաքականությունն անհրաժեշտ է իրականացնել այնպես, որ այն նպաստի այցելության շրջանների բնակչության պահանջմունքների բավարարմանը և կենսամակարդակի բարձրացմանը»:
Գրականության ցանկ
- Հայաստանի Հանրապետության զբոսաշրջության զարգացման հայեցակարգ, Երևան 2000թ.
- 2014 թվականի զբոսաշրջության զարգացման ծրագիր, Երևան 2017թ.
- «Զբոսաշրջության և զբոսաշրջային գործունեության մասին» ՀՀ օրենք, Երևան 2008թ
- «Հայաստանի Հանրապետության սոցիալ-տնտեսական վիճակը» 2015, 2016, 2017, 2014թ.
- ՀՀ զբոսաշրջության ոլորտի ճյուղային և մրցակցային վերլուծություն, ԵՊՀ 2014թ.
- Жукова МА. Индустрия туризма: менеджмент организации. М.: Финансы и статистика, 2007
- Кабушкин Н.И., Менеджмент туризма, Минск 2005,
- Фустер Л. Теория и техника туризма. Мадрид, 1989.,
- Янкович В.С., Безрукова Н.Л. Маркетинг в гостиничной индуст¬рии и туризме: российский и международный опыт. М.: 2006.,
- Академия рынка. Маркетинг. Пер. с франц. – М.: 1993.,
- Уокер Дж.Р. Введение в гостиприимство. М.: 1999., Биржаков М.Б., Введение в туризм. СПб.: Издательский торговый дом «Герда», 2000,
- world-tourism.org
- minecenomy.am
- com