Հատված
Այսօր շատ հեղինակներ առաջարկում են գովազդային արշավների մշակման սեփական մեթոդները, որոնք ունեն ինչպես որոշակի նմանություններ, այնպես էլ տարբերություններ: Խնդիրը կայանում է տեխնոլոգիական այնպիսի սխեմայի մշակման անհրաժեշտության մեջ, որը ոչ միայն կընդգրկի զուտ գովազդային արշավի մշակման որոշակի փուլեր, այլ նաև ի վիճակի կլինի ադապտացվել մշտապես փոփոխվող տնտեսական իրողություններին: Գովազդային արշավը մանրամասն պլանավորված գովազդային միջոցառումների իրականացումն է, որոնք հաշվարկված են որոշակի ժամանակահատվածի, գործողությունների որոշակի շրջանի, շուկայի, մարդկանց շրջանակի համար: Արդյունավետ գովազդային արշավի բնույթը հանդիսանում է համալիրությունը: Հենց համալիր լինելն է ապահովում միջոցների ռացիոնալ ծախսը, թույլ է տալիս տեղեկատվությունն առավել հստակ հասցնել նպատակային լսարանին:
Գրականության ցանկ
1. «Գովազդի մասին» ՀՀ օրենք. Ընդունվել է 30.04.1996: www.arlis.am:
2. Յոլյան Ա. «Գովազդային գործունեության արդյունավետության բարձրացման ուղիները ՀՀ-ում», ատենախոսություն, Երևան 2016
3. Բաներային և քոնթենթային գովազդը համացանցում. http://arsan.mypage.ru/_7_1.html:
4. Հայաստանի Հանրապետության սոցիալ-տնտեսական վիճակը 2013-2018 թվականի հունվար-դեկտեմբերին, առևտուր և ծառայություններ բաժին
5. Արշակյան Ք., «Մարքեթինգ և կառավարում», Կրթության ազգային ինստիտուտ, Եր. 2014
6. Զաքարյան Ա.Ե., Սահակյան Շ. Ս., Գրիգորյան Ա. Վ., Ղուկասյան Ն. Ժ., Սահակյան Լ. Շ.;Մարքեթինգի հիմունքներ: Ուսումնական ձեռնարկ/ / Խմբ.՝ Ա. Ե. Զաքարյան.- Եր.: Տնտեսագետ, 2013
7.Գործառնություններ իրականացնել հաճախորդի փոխարեն` իր վրա վերցնելով վստահված անձի գործառույթը» Թարգմանություն, Դանիել Ջհանգիրյան, Բանկային տերմինների բացատրական բառարան
8. Pевенков П.В., Музипов .П. — Обеспечение инфоpмационнои безопасности в условиях интеpнет-банкинга. // Pиск -менеджмент в кpедитнои оpганизации. 2011г., No3
9. Value of trust #2 / Inecobank commercial 2015․ https://www.youtube.com/watch?v=1AXuQPP-W_0