Գովազդի կազմակերպման առանձնահատկությունները միջազգային զբոսաշրջային կազմակերպություններում

Գին՝ 6500դրամ
Էջերի քանակ՝ 13էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 3525

Բովանդակություն

2.1 Գովազդի կազմակերպման առանձնահատկությունները միջազգային զբոսաշրջային կազմակերպություններում
2.2 Միջազգային տուրընկերությունների գովազդային գործունեության ուժեղ և թույլ կողմերի վերլուծություն
Գրականություն

Հատված

Ներկայումս զբոսաշրջությունը Հայաստանում տնտեսության արագ զարգացող ճյուղերից մեկն է: Սկսած 2003 թ.- ից այն համարվում է տնտեսության զարգացման գերակա ուղղություն: Ակնհայտ է, որ Հայաստանում գործում են բազմաթիվ ու բազմապիսի զբոսաշրջային կազմակերպություններ, որոնք առաջարկում են իրենց զբոսաշրջային փաթեթները` տարբեր նպատակային խմբերի համար` բազմաթիվ ուղղություններով: Այնուամենայնիվ, նախքան Հայաստանում գործող զբոսաշրջային կազմակերպությունների ու վերջիներիս կողմից իրականացվող զբոսաշրջային արդյունքի առաջղմանն անդրադառնալը` հարկ ենք համարում ներկայացնել միջազգային մի քանի զբոսաշրջային կազմակերպությունների գործունեության և զբոսաշրջային արդյունքի առաջղման միջոցառումների հաջողված փորձեր:

Գրականության ցանկ

1. www.tuitravelplc.com
2. http://travelbeyond.com/
3. http://utravel.ae/en/
4. http://www.df.am/news/513/mexak-apresyan.html

Պատվիրել/