Միջազգային զբոսաշրջության զարգացման հիմնական ուղղությունները

Գին՝ 36500դրամ
Էջերի քանակ՝ 73էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 3564

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Միջազգային զբոսաշրջության տնտեսական նշանակությունը
1.1 Միջազգային զբոսաշրջության նշանակությունը մակրո և միկրո մակարդակներում
1.2 Միջազգային զբոսաշրջային ժամանումների դինամիկան
1.3 Զարգացող երկրների տեղն ու դերը համաշխարհային տնտեսությունում
1.4 Հայաստանի արտագնա զբոսաշրջության հիմնական ուղղություններն ըստ հարցման արդյունքների
Գլուխ 2. Միջազգային զբոսաշրջային ժամանումների պահանջվող ուղղությունները
2.1 Զարգացող զբոսաշրջային տարածաշրջանները
2.2 Առավել պահանջարկ վայելող ուղղությունները
2.2.1 Եվրոպայում
2.2.2 Ասիայում
2.2.3 Ամերիկայում
2.2.4 Աֆրիկայում
Գլուխ 3. Հայաստանում զբոսաշրջության զարգացման տեսլականը
3.1 Դեպի Հայաստան նախընտրող հիմնական զբոսաշրջային շուկաները
3.2 Հայաստանի մարքեթինգային քայլերը նոր ուղղություններ գրավելու համար
3.3 Տուրօպերատորների դերը նոր շուկաների ներգրավման հարցում
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Այսօրվա գլոբալացված, փոխկապակցված աշխարհում յուրաքանչյուր երկիր ու տարածաշրջան ստիպված է մրցել այլ երկրների ու տարածաշրջանների հետ սպառողների, զբոսաշրջիկների, բիզնեսի, ներդրումների, կապիտալի, հարգանքի և ուշադրության սեփական բաժնի համար: Միանշանակ կարելի է փաստել, որ միջազգային զբոսաշրջությունը սերտորեն փոխլրացնող ու փոխկապված է ներկայիս սոցիալ-տնտեսական գործընթացների հետ: Դրանով պայմանավորված միջազգային զբոսաշրջությունը վերածվում է ազգային ու համաշխարհային տնտեսության ճյուղերի առաջատար ոլորտից մեկի: Առաջին հերթին, միջազգային զբոսաշրջությունն ազգային հարստության ավելացման և բնակչության կյանքի որակի բարելավման միջոց է: Բացի այդ, այս ոլորտը տնտեսության ամենաարդյունավետ ոլորտներից մեկն է, որը հաջողությամբ մրցում է այնպիսի ոլորտների արդյունավետության հետ, ինչպիսիք են գազը և նավթը, զենքի ու զինամթերքի արտադրությունն ու վաճառքը:

Գրականության ցանկ

1. Annual report 2018 UNWTO
2. Annual report UNWTO, https://unwto.org/international-tourism-growth-continues-to-outpace-the-economy
3. http://unstats.un.org/unsd/publication/Seriesm/SeriesM_83e.pdf
4. The World Travel & Tourism Council, Travel & Tourism Economic Impact 2018 Azerbaijan, https://www.wttc.org/-/media/files/reports/economic-impact-research/countries-2018/azerbaijan2018.pdf
5. А. Ю. Александрова Международный туризм, Москва, 2002
6. Биржаков М.Б. Введение в туризм. СПб.: Издательский торговый дом «Герда», 2000
7. Боголюбов В.С., Орловская В. П., Экономика туризма, Москва 2005
8. ՀՀ Զբոսաշրջության պետական կոմիտեի 2018թ.-ի հաշվետվություն
9. “Обеспечение конкурентоспособности туриндустрии россии на международном рынкетуристских услуг”Коковский Георгий Иванович, Санкт-Петербург – 2010
10. «Զբոսաշրջության և զբոսաշրջային գործունեության մասին» ՀՀ օրենքը ՀՀ ՊՏ 29.01.04./6 (305)

Պատվիրել/