Հատված
Կազմակերպության մրցունակությունը նրա ներուժն է, հնարավորությունները, ինչպես նաև շուկայական հարաբերություններին հարմարվելու ճկունությունը: Այս պայմաններում ձեռնարկությունների մրցունակության բարձրացման ուղիները մեծապես որոշում են արտադրանքի որակի բարձրացումը, ծառայությունների և ապրանքների գների իջեցումը, նորարարությունների և նոր տեխնոլոգիաների ներդրումը, նոր հնարավորությունների որոնումը: Կազմակերպության մրցունակությունը միմյանց հետ անմիջականորեն չկապված, սակայն միմյանց վրա ազդող բաղադրիչների համակարգ է։ Մրցունակության բարձրացման արդյունքը որոշ հետազոտողներ համարում են ձեռնարկության շուկայի մասնաբաժնի չափը։
Գրականության ցանկ
1. Գ.Կ.Կոնդրացկայա, Ռազմավարական մենեջմենթ, ուսումնական ձեռնարկ / Գ.Կ.Կոնդրատիցկայա, Կ., Գիտելիքներ, 2015
2. Белоусов В.Л. Анализ конкурентоспособности фирмы // Маркетинг в России и за рубежом. 2001
3. Бородина Е.И. Финансы предприятий. – М: Финансы и статистика, 2000
4. В.В. Криворотов, А.В.Калина, Повышение конкурентоспособности современных российских территориально-производственных комплексов, 2013
5. Гpибoв B., Гpyзинoв B. Экономика предприятия, http://www.inventech.ru/lib/predpr/predpr0042/
6. Гельвановский М., Жуковская В., Трофимова И. Конкурентоспособность в микро-, мезо- и макроуровневом измерениях // Рос. экон. журн. 1998
7. Горшков Р.К. Анализ существующих методов оценки конкурентоспособности предприятия / Р.К. Горшков // РИСК: Ресурсы, информация, снабжение, конкуренция. –2009
8. Грант, Р.М., Современный стратегический анализ, 2008
9. Дарбаева А.Е. Теоретические аспекты конкурентоспособности предприятий сферы сервиса / А.Е. Дарбаева // Актуальные вопросы экономических наук: сборник материалов XLVII Международной научно практической конференции – Новосибирск, 2015