Ներգնա զբոսաշրջությունը Հայաստանում

Գին՝ 29000դրամ
Էջերի քանակ՝ 58էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 3566

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Ներգնա զբոսաշրջության ընդհանուր բնութագիրը և զարգացումը
1.1 Ներգնա զբոսաշրջությունը որպես տնտեսության զարգացման գործող ընդունող երկրի համար
1.2 Ներգնա զբոսաշրջության տեսակները և մեխանիզմները
1.3 Երկրի՝որպես դեստինացիայի, իմիջի ձևավորումը միջազգային զբոսաշրջային շուկայում
Գլուխ 2. Հայաստանը որպես զբոսաշրջային դեստինացիա
2.1 ՀՀ զբոսաշրջության զարգացման արդի վիճակի վերլուծությունը և զբոսաշրջային ներուժի գնահատումը
2.2 ՀՀ տեսարժան վայրերը
2.3 Փառատոնները Հայաստանում
Գլուխ 3. Ներգնա զբոսաշրջության կազմակերպման առանձնահատկությունները ՀՀ-ում
3.1 Ներգնա զբոսաշրջության զարգացման հնարավորությունները. ՀՀ դիրքը համաշխարհային քարտեզի վրա
3.2 Ներգնա տուրիզմի առաջարկվող ուղղությունները ՀՀ-ում
3.3 Զբոսաշրջային երթուղիների առաջարկումը Տավուշի մարզում
Եզրակացություններ և առաջարկություններ
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Ներգնա զբոսաշրջությունը մեր հանրապետության տնտեսության ամենահեռանկարային ճյուղերից մեկն է: ՀՀ-ն ունի մի շարք ուշագրավ բնակլիմայական առանձնահատկություններ, և բացառիկ ձգող ու հեռանկարային տարածաշրջան է միջազգային զբոսաշրջության զարգացման համար: Ուստի անհրաժեշտ է առավել արդյունավետ դարձնել Հայաստանի զբոսաշրջային կարողությունները և հնարավորությունները, որոնք աշխուժություն կմտցնեն զբոսաշրջային շուկայում, կհամալրեն այդ ոլորտում ընդգրկված աշխատողների թվաքանակը և այլն: Միջազգային զբոսաշրջության ոլորտում ներգրավված են ավելի քան 100 երկրներ: Օտարերկրյա զբոսաշրջիկների այցելությունների 75%-ը և դրանցից ստացվող արտարժույթի մուտքերի 80%-ը բաժին է ընկնում 12 երկրների: Դրանք են ԱՄՆ-ն, Գերմանիան, Ֆրանսիան, Անգլիան, Հոլանդիան, Բելգիան, Իտալիան, Շվեյցարիան, Շվեդիան, Դանիան, Ավստրիան և Իսպանիան:

Գրականության ցանկ

1. Սելվինալյան Բ. Ս., Հաջոյան Ռ. Մ., Զբոսաշրջության մարքեթինգ (ուսումնական ձեռնարկ), Երևան, «Տնտեսագետ», 2003
2. Leiper, N. The Framework of Tourism: Towards a Definition of Tourism, Tourist, and the Tourist Industry //Annals of Tourism Research, , VI (4). Sydney, Australia
3. Джанджугазова Е. А. Маркетинг туристских территорий. Изд. 2-е, переработанное и дополненное. – М.: «Академия», 2008
4. https://www.armstat.am/file/article/sv_12_18a_421.pdf
5. https://knoema.ru/atlas/Армения/topics/Туризм?fbclid=IwAR1zoNQyUZlXe9pmT6ecrE-F6Twc3FecpXBqrbk437SuGUcWanUZ8PfHvg4
6. ՀՀ Զբոսաշրջության պետական կոմիտեի 2018թ.-ի հաշվետվություն
7. Էջմիածնի քաղաքապետարանի պաշտոնական կայք-էջ` http://ejmiatsin.am/mer-qaxaq/ekexeciner/671—.html
8. https://whc.unesco.org/en/list/1011
9. ՀՀ Սյունիքի մարզպետարանի պաշտոնական կայք-էջ` http://syunik.mtad.am/tourism/
10. https://www.tatever.am/am

Պատվիրել/