Արագ ու կայծակնային շախմատի առանձնահատկությունները

Գին՝ 23000դրամ
Էջերի քանակ՝ 46էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 3615

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Շախմատային խաղի հոգեբանամեթոդական առանձնահատկությունները
1․1 Շախմատի զարգացման պատմությունը
1․2 Շախմատը որպես սպորտաձև։ Շախմատի տարատեսակները
1․3 Շախմատային խաղի հոգեբանական բաղադրիչը
1․4 Շախմատի ժամանակակից խնդիրներն ու մեթոդաբանությունը
Գլուխ 2. Արագ ու կայծակնային շախմատի առանձնահատկությունները
2․1 Արագ շախմատ խաղի կանոններն ու առանձնահատկությունները
ԿԱՆՈՆՆԵՐ
2․2 Կայծակնային շախմատի կանոններն ու առանձնահատկությունները
ԿԱՆՈՆՆԵՐ
2․3 Արագ ու կայծակնային շախմատի պրակտիկ ուսումնասիրություն և վերլուծություն
2․4 Արագ ու կայծակնային շախմատի ուսուցման արդյունավետության բարձրացում
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականություն

Հատված

Ճատրակը ծագել է Հնդկաստանում ավելի քան երկու հազար տարի առաջ։ Այն ժամանակ խաղը կոչվում էր չատուրանգա: Իր խաղաքարերի զանազանությամբ և դասավորությամբ նա ձգտում էր պատկերել այն ժամանակվա հնդկական զորքի կազմն ու շարքը: Ճատրակը, որ պարունակում էր շատ տեսակներ, Հնդկաստանից տարածվեց ամբողջ արևելյան և կենտրոնական Ասիայով, իսկ 5-րդ դարի վերջում կամ 6-րդ դարի սկզբում մուտք գործեց Պարսկաստան: Այնտեղ մեծ ժողովրդականություն էր վայելում այդ խաղը, որտեղ «բանականությունը հաղթանակ է տանում», ինչպես ասվում էր հնագույն ձեռագրերից մեկում։ 7-րդ դարում իրանական միապետության նվաճողներ արաբները ծանոթացան ճատրակին։ Նրանք զարգացրին և փոքր ինչ կատարելագործեցին խաղը։ Շախմատը իր առավելագույն զարգացմանը արաբների մոտ հասավ 9-10-րդ դարերում: Ձեռագրերը վկայում են, որ նրանք հետաքրքրվում էին ոչ միայն գործնական խաղով, այլև շախմատային կոմպոզիցիայով և վերլուծությամբ։ Խաղի հիմնական կանոնները ստեղծվել են վերածննդի դարաշրջանում, թեպետ նրանց լիակատար միատեսակությունը սահմանվել է միայն 19-րդ դարում:

Գրականության ցանկ

1. Рублевский С.В.64 урока мастерства,РИПОЛ классик,2007
2. Джон Сондерс Шахматы. История, правила, навыки и тактики, Эксмо, 2015
3. Михайлова, И.В. Подготовка юных высококвалифицированных шахматистов с помо-щью компьютерных шахматных программ и «интернет» : М., 2005
4. Вершинин, М.А. Особенности формирования стратегического мастерства шахматистов 2009
5. Гутенев, М.Ю. Шахматы как культурный феномен / Изд-во Воронеж. гос. пед. ун-та, 2012
6. Скачков, П. В. Педагогические инновации в современном шахматном образовании / П.В. Скачков // Начальная школа плюс до и после. – 2010
7. Нго, Х.Б. Совершенствование аналитических способностей шахматистов высшей ква-лификации в подготовительном периоде тренировочного процесса : (ГЦОЛИФК). – М., 2014
8. Поткин, В.А. Структура и содержание тренировочного процесса шахматистов высшей квалификации на основе инновационных компьютерных программ : – М., 2011
9. Рязанцев, А.В. Нейровегетативные и нейродинамические критерии оценки адаптации юных шахматистов к умственным нагрузкам– 2011

Պատվիրել/