Հատված
Իրադարձությունների զբոսաշրջությունը մեծ ժողովրդականություն է վայելում ժամանակակից մարդկանց շրջանում, որոնք գիտեն իրենց ուզածը և իրենք են պլանավորում իրենց արձակուրդը: Ի վերջո, մոլորակի վրա ամեն օր շատ հետաքրքիր է: Իրադարձությունների զբոսաշրջությունը զբոսաշրջիկ է, որն ընտրվում է ուղղակիորեն զբոսաշրջիկի կողմից և պատրաստվել է հատուկ նրա համար: Որպես կանոն, իրադարձությունների զբոսաշրջության թիրախային լսարանը լավատես զբոսաշրջիկներն են, ովքեր ունեն միջինից բարձր եկամուտ, ինչպես նաև այն ընկերությունները, որոնք ունեն մեծ անձնակազմ: Իրադարձությունների զբոսաշրջությունը արձակուրդի մի տեսակ է նրանց համար, ովքեր ցանկանում են անցկացնել իրենց արձակուրդը հնարավորինս հետաքրքիր, հարուստ և կենսունակ, վայելում են նոր փորձառություններ: Իրադարձությունների զբոսաշրջությունը եզակի հնարավորություն է դառնալու ոչ միայն վկա, այլև ակտիվ մասնակից մշակույթի, արվեստի և սպորտի յուրօրինակ միջոցառումներին:
Գրականության ցանկ
1. 2019թ. ՀՀ Կառավարության ծրագիր:
2. 2020թ. ՀՀ Պետական բյուջեի ուղերձ-բացատրագիր:
3. Թովմասյան Գ., Գաստրոզբոսաշրջությունը որպես ՀՀ զբոսաշրջային ներուժային ուղղություն, ՀՊՏՀ, Ամբերդ գիտահետազոտական հիմնադրամ. 2017
4. Թովմասյան Գ., Հայաստանի և Արցախի գաստրոքարտեզը որպես զբոսաշրջային մարքեթինգի բաղադրիչ, ՀՊՏՀ «Ամբերդ» հետազոտական կենտրոնի, ապրիլ 2019
5. Թովմասյան Գ., Որքա՞ն զբոսաշրջիկ կգա Հայաստան առաջիկա տարիներին, ՀՊՏՀ «Ամբերդ» հետազոտական կենտրոն, 06/2019.
6. Динни К. Брендинг территорий: лучшие мировые практики. – М.: ООО «Манн, Иванов и Фербер», 2013
7. Дурович А.П., Копанев А.С. Маркетинг в туризме. Минск: «Экономпресс», 2010
8. Железова О. Р. Этнический гастрономический туризм, его роль в сохранении национальной культуры и самобытности народов // Молодой ученый. – 2013
9. Нехаева Н. Е., Терехова Ю. С. Гастрономический туризм как перспективное направление развития регионов России // Естественные и математические науки в современном мире: Сб. ст. по материалам XXXIV междунар. науч.-практ. конф. – № 9 (33). – Новосибирск: Изд. АНС «СибАК», 2015
10. Чудновского А.Д., Гостиничный и туристский бизнес, М.: ЭКМОС, 2008