Գաստրոնոմիական զբոսաշրջության զարգացման հեռանկարները Հայաստանում

Գին՝ 31000դրամ
Էջերի քանակ՝ 62էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 3618

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Իրադարձային զբոսաշրջության կազմակերպման առանձնահատկությունները
1.1. Իրադարձային զբոսաշրջության էությունը և դասակարգումը
1.2. Գաստրոնոմիական զբոսաշրջության առանձնահատկությունները
1.3. Հայաստանում այլընտրանքային զբոսաշրջային ուղղությունների նկարագիր
Գլուխ 2. Գաստրոնոմիական զբոսաշրջության առաջատար ուղղություններն աշխարհում
2.1. Ուտեստների տարբեր տեսակներին նվիրված տոնակատարություններ
2.2. Ոգելից խմիչքներին նվիրված տոնակատարություններ
2.3. Գաստրոնոմիական թանգարաններ
Գլուխ 3. ՀՀ-ում ներգնա զբոսաշրջության զարգացման հնարավորությունները
3.1. ՀՀ-ում կազմակերպվող գաստրոնոմիական զբոսաշրջության վերլուծություն
3.2. Հայաստանի առավելությունները՝ որպես գաստրոնոմիական զբոսաշրջային ուղղություն
3.3. Գաստրոնոմիական զբոսաշրջության զարգացման նախադրյալները Հայաստանում
Եզրակացություններ և առաջարկություններ
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Իրադարձությունների զբոսաշրջությունը մեծ ժողովրդականություն է վայելում ժամանակակից մարդկանց շրջանում, որոնք գիտեն իրենց ուզածը և իրենք են պլանավորում իրենց արձակուրդը: Ի վերջո, մոլորակի վրա ամեն օր շատ հետաքրքիր է: Իրադարձությունների զբոսաշրջությունը զբոսաշրջիկ է, որն ընտրվում է ուղղակիորեն զբոսաշրջիկի կողմից և պատրաստվել է հատուկ նրա համար: Որպես կանոն, իրադարձությունների զբոսաշրջության թիրախային լսարանը լավատես զբոսաշրջիկներն են, ովքեր ունեն միջինից բարձր եկամուտ, ինչպես նաև այն ընկերությունները, որոնք ունեն մեծ անձնակազմ: Իրադարձությունների զբոսաշրջությունը արձակուրդի մի տեսակ է նրանց համար, ովքեր ցանկանում են անցկացնել իրենց արձակուրդը հնարավորինս հետաքրքիր, հարուստ և կենսունակ, վայելում են նոր փորձառություններ: Իրադարձությունների զբոսաշրջությունը եզակի հնարավորություն է դառնալու ոչ միայն վկա, այլև ակտիվ մասնակից մշակույթի, արվեստի և սպորտի յուրօրինակ միջոցառումներին:

Գրականության ցանկ

1. 2019թ. ՀՀ Կառավարության ծրագիր:
2. 2020թ. ՀՀ Պետական բյուջեի ուղերձ-բացատրագիր:
3. Թովմասյան Գ., Գաստրոզբոսաշրջությունը որպես ՀՀ զբոսաշրջային ներուժային ուղղություն, ՀՊՏՀ, Ամբերդ գիտահետազոտական հիմնադրամ. 2017
4. Թովմասյան Գ., Հայաստանի և Արցախի գաստրոքարտեզը որպես զբոսաշրջային մարքեթինգի բաղադրիչ, ՀՊՏՀ «Ամբերդ» հետազոտական կենտրոնի, ապրիլ 2019
5. Թովմասյան Գ., Որքա՞ն զբոսաշրջիկ կգա Հայաստան առաջիկա տարիներին, ՀՊՏՀ «Ամբերդ» հետազոտական կենտրոն, 06/2019.
6. Динни К. Брендинг территорий: лучшие мировые практики. – М.: ООО «Манн, Иванов и Фербер», 2013
7. Дурович А.П., Копанев А.С. Маркетинг в туризме. Минск: «Экономпресс», 2010
8. Железова О. Р. Этнический гастрономический туризм, его роль в сохранении национальной культуры и самобытности народов // Молодой ученый. – 2013
9. Нехаева Н. Е., Терехова Ю. С. Гастрономический туризм как перспективное направление развития регионов России // Естественные и математические науки в современном мире: Сб. ст. по материалам XXXIV междунар. науч.-практ. конф. – № 9 (33). – Новосибирск: Изд. АНС «СибАК», 2015
10. Чудновского А.Д., Гостиничный и туристский бизнес, М.: ЭКМОС, 2008

Պատվիրել/