Դիդակտիկ խաղերի և վարժությունների կիրառումը տեսողության խանգարում ունեցող երեխաների զարգացման գործընթացում

Գին՝ 4500դրամ
Էջերի քանակ՝ 9էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Դիպլոմային
Աշխատանքի ID` 3620

Բովանդակություն

Համառոտ նկարագրություն
Ներածություն
Գրականության ցանկ

Հատված

Խաղը ունի յուրահատուկ նշանակություն է երեխայի կյանքում: Խաղը մի միջոց է աշխարհի հետ փոխազդեցության, երեխայի կյանքի և գործունեության կազմակերպման, անձի կայացման և զարգացման կարևոր պայման: Տեսողության խանգարում ունեցող երեխաները մյուսների նման ձգտում են խաղալ, սակայն նրանց խաղային գործունեությունն ունի որոշակի առանձնահատկություններ: Խաղը նրանց դնում է որոնման պայմաններում, առաջացնում հետաքրքրություն, հեշտացնում է ուսումնական նյութի յուրացման դժվարությունների հաղթահարումը: Ասել է թե՝ ոչ միայն հաճույք է պատճառում երեխային, այլև նրա մեջ ձևավորում է բարոյահոգեբանական արժեքներ: Խաղային գործունեությունը պայմաններ է ստեղծում նաև սոցիալական փորձի ձեռքբերման: Դիդակտիկ խաղերը ուսումնական գործունեության յուրահատուկ ձև են, որոնք նպաստում են տեսողության խանգարում ունեցող երեխայի զարգացմանը: Խաղերի զգալի մասը հնարավորություն է տալիս ինչ-որ բան անել կամ այլ հասկանալ խաղի կանոնները, շտկել, կրկնել ստացածը, համկարգել գիտելիքները: Դիդակտիկ խաղերը ու վարժությունները պետք է նպատակաուղղված լինեն երեխաների խախտված գործառույթների զարգացմանն ու վերականգնմանը, նպաստեն տիֆլոմանկավարժների ուղղիչ-զարգացնող աշխատանքների կազմակերպմանը:

Գրականության ցանկ

1. Ազարյան Ն. և ուրիշներ, Հատուկ մանկավարժություն, դասագիրք մանկավարժական բուհերի ուսանողների համար, Երևան, 2016:
2. Битянова М. Р., Азарова Т. В., Афанасьева Е. И., Васильева Н. Л. Работа психолога в начальной школе. М., 1998.
3. Варламова А. Я., Школьная адаптация. Монография, В., 2005.
4. Винникова И., Игри на развите психических процесов // Н. Ш., N3, 2002, с. 25-26:
5. Земцова М. И., К вопросу о политехническом обучении в школах для слепых детей, М., 1951.
6. Маркова А.К., Формирование мотивации учения в школьном возрасте: Пособие для учителя. М., 1983.
7. Одинокова Н.А. Развитие зрительного восприятия у детей дошкольного возраста с ограниченными зрительными возможностями: учебное пособие. -Новосибирск: Изд-во НГПУ, 2012.
8. Рубинштейн С. А., Основы общей психологии, М., 1946.
9. Плаксина Л.И., Сековец Л.С. Коррекционно-развивающая среда в дошкольных образовательных учреждениях компенсирующего вида. Учебное методическое пособие. М.: 2006.
10. Сверлов В.С., Пространственная ориентировка слепых, М., 1951.

Պատվիրել/