Հատված
Այսօր մասնագիտության ընտրություն կատարելն այդքան էլ հեշտ չէ այն պատճառով, որ հասարակությունն յուրաքանչյուրին ընտրության լայն հնարավորություն է տալիս, իսկ որքան շատ է հնարավորությունն, այնքան դժվար է ընտրությունը: Հենց սա է պատճառը, որ 8-12 դասարանցիների մասնագիտական կողմնորոշման հարցն անհանգստացնում է ոչ միայն աշակերտներին, այլև՝ ծնողներին և մանկավարժներին: Որպեսզի ռիսկի գործոնը հասցնել նվազագույնի, անհրաժեշտ է, առաջինը, պատկերացում ունենալ սեփական անձի, հետաքրքրությունների ու կարողությունների, ուժեղ ու թույլ կողմերի մասին, կարևոր է հասկանալ, թե ինչպես են քեզ ընկալում ուրիշները:
Գրականության ցանկ
1. «Հայեցակարգ ՀՀ մասնագիտական կողմնորոշման համակարգի զարգացման», Հավելված N 1 ՀՀ կառավարության 2012 թ. հոկտեմբերի 4-ի նիստի N 40 արձանագրային որոշման
2. Ուղեցույց հանրակրթական ուսումնական հաստատություններում մասնագիտական կողմնորոշման, Երևան, 2016
3. Практическая психология для преподавателей, М., 1997
4. Беспалько В. П., Не пора ли менять стратегию образования. Педагогика, 2001
5. Бондаревская Е. В., Смысли и стратегия личностно- ориентированного образования. Педагогика, 2001
6. Зеер Э. Ф., Павлова А. М., Садовникова Н. О., Профориентология: Учеб. пособие для высшей школы , М., 2006
7. Романова Е. С., 99 популярных профессий. Психологический анализ и профессиограммы., СПб.; Питер, 2007
8. Стефановская Т. А., Технология обучения педагогики в вузе. Мет. Пособие. М., 2000