Հատված
Սուրդոհոգեբանությունը վերլուծում է լսողության խանգարումով անձանց հոգեկանի ձևավորման առանձնահատկությունները: Սուրդոհոգեբանության առարկան լսողական ֆունկցիայի խանգարում ունեցող մարդկանց հոգեկանի յուրահատուկ զարգացման ուսումնասիրությունն է և խանգարումներ փոխհատուցման հնարվորությունների և ուղիների բացահայտումը։
Գրականության ցանկ
1. Ներառական կրթություն. Ժամանակակից խնդիրներն ու մարտահրավերները: Միջազգային գիտաժողովի հոդվածների ժողովածու, Երևան, 2015
2. Арушанова А.Г., Дурова Н.В., Иванкова Р.А., Рычагова Е.С., Истоки диалога: Книга для воспитателей / Под ред. А.Г. Арушановой. М.: «Мозаика-Синтез», 2005
3. Боскис Р.М., Глухие и слабослышащие дети / Р.М. Боскис. М.: Сов. спорт, 2004
4. Мурадян С. С., Анализ постановки работ по развитию произношения у дошкольников с нарушением слуха. I Международная научно-практическая конференция. Педагогика и современные аспекты физического воспитания.- Краматорск .- ДДМА.- 2015