Հատված
Մանկավարժությունը զարգացող գիտություն է և ուղղված է անձի ներդաշնակ և համակողմանի ձևավորման խնդրին: Այն շարունակական բովանդակային փոփոխություն է կրում՝ ենթարկվելով ժամանակի հրամայականին: Արդյունքում մանկավարժության նպատակը հարստանում է այն պահանջներով, որն իր առջև դրել է տվյալ երկիրը քաղաքացի ձևավորելու հարցում:
Գրականության ցանկ
1. Ամիրջանյան Յու., Սահակյան Ա., Մանկավարժություն, ուսումնական ձեռնարկ, Երևան, 2005
2. Բաբանսկի Յու., Մանկավարժություն, մաս 1, Երևան, 1986
3. Куликов В.Б., Философско-педагогическая антропология: проблемы и тенденции // Вопросы философии, 1985
4. Подласый И.П., Педагогика, М., 2011
5. Харламов И.Ф., Педагогика. Изд. 2-е перераб. и доп. — М.: Высшая школа, 1990, https://lib.uni-dubna.ru/search/files/psy_harlamov/1.pdf.
6. Штинова Г. Н. и др., Социальная педагогика, М., 2008