Հատված
Ծառայությունների մատուցման կարևոր առանձնահատկությունը ձևավորվող ոչ նյութական ակտիվներն են: Հիմնականում, ծառայությունների մատուցման արդյունքները ֆիզիկական տեսք չունեն, շոշափելի չեն, և բնականաբար, նյութական չափման չեն ենթարկվում: Այսպես, ապրանքը ունի նյութական տեսք, իսկ ծառայությունը նյութական օբյեկտ չի հանդիսանում: Ծառայությունների մատուցման արդյունքը հիմնականում չափվում է սպառողի բավարարվածության աստիճանով, որն ինչ-որ տեղ բարդացնում է որակի տնտեսական արժևորումը: Որպես կանոն, ծառայությունը արտահայտվում է որոշակի օգտակարությամբ (օգտակար էֆեկտով):
Գրականության ցանկ
1. Խաչատրյան Ն., Ծառայությունների էկոնոմիկա: Ուսումնական ձեռնարկ/ Ն. Խաչատրյան. Կ. Գասպարյան; Մասն. խմբ. Ա. ճուղուրյան.- Եր.: Էդիթ Պրինտ, 2013
2. Аванесова Г., Сервисная деяательность, М., 2007
3. Котлер Ф. Основы маркетинга. M. : Изд-во «Прогресс», 1992
4. Лойко О.Т. Сервисная деятельность: Учеб.пособие. /Том. политех. ун-т. – Томск, 2003՚ Романович Ж. А., Сервисная деяательность, М., 2006
5. Сервисная деятельность : учебное пособие / Г.Ю. Павлова. — Москва : КНОРУС, 2018
6. Понятие услуга, сервис, сервисная деятельность- https://works.doklad.ru/view/VEtslyvXGqc.html /17.04.2020/
7. Сервисная деятельность- https://helpiks.org/9-21513.html /20.04.2020/