Հատված
Հաղորդակցումը սոցիալական ակտիվության առաջին տեսակն է, երեխայի խոսքի զարգացման հիմնական գրավականը: Ներկայումս դպրոցական և նախադպրոցական հաստատություններում մեծ ուշադրություն են դարձնում երեխաների խոսքի զարգացմանը, քանի որ դրանից են կախված երեխաների սոցիալական ակտիվությունն ու ուսման մեջ ունեցած հաջողությունները: Սոցիալական կարողությունները կարևորվում են խոսքի ընդհանուր թերզարգացում ունեցող երեխաների խոսքի և հաղորդակցական հմտությունների զարգացման տեսանկյունից:
Գրականության ցանկ
1. Լոգոպեդական աշխատանքները հանրակրթական դպրոցում, աղբյուրը՝ http://lib.armedu.am/resource/10242]
2. Լոգոպեդիան գործնականում, Խ. Աբովյանի անվան Հայկական Պետական Մանկավարժական Համալսարան, Երևան, Հեղինակային հրատարակություն 2017
3. Белкина, В. Н., Психология и педагогика социальных контактов детей : учеб. пособие. Ярославль, 2004
4. Быкова В. П., Особенности развития связаанного высказывания у детей дошкольного возраста с общим недоразвитием речи
5. Карабанова Н., Развитие социально-коммуникативных навыков у детей с ОНР посредством медиаобразования, http://io.nios.ru/articles2/77/10/razvitie-socialno-kommunikativnyh-navykov-u-detey-s-onr-posredstvom.
6. Конычева А., 2012, https://nsportal.ru/shkola/korrektsionnaya-pedagogika/library/2012/08/26/razvitie-kommunikativnykh-funktsiy-obshcheniya.
7. Меркулова И. Б., Коммуникативной компетентности у детей младшего школьного возраста с ОНР, Молодежная наука: тенденции развития, N 3, М., 2017.
8. Нищева Н. В., Система коррекционной работы в логопедической группе для детей с общим недоразвитием речи. — СПб., 2001
9. Нургалиева Л., Формирование коммуникативной компетентности у детей старшего дошкольного возраста с нарушениями речи, Екатеринбург, 2016