Գնագոյացումը մրցակցային շուկայում

Գին՝ 4200դրամ
Էջերի քանակ՝ 21էջ
Ֆինանսներ
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 3917

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Մրցակցային շուկան և գնագոյացումը մրցակցային շուկայում
1.1 Մրցակցային շուկայի էությունը և բնորոշ գծերը
1.2 Գնագոյացման առանձնահատկությունները մրցակցային շուկայում
Գլուխ 2. ՀՀ ծխախոտի շուկայի և գնագոյացման առանձնահատկությունները
2.1 ՀՀ ծխախոտի շուկայի մրցակցային միջավայրը
2.2 Գնագոյացումը ՀՀ ծխախոտի շուկայում
Եզրակացություններ և առաջարկություններ
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Մրցակցություն հասկացությունն առաջացել է լատիներեն, «concurere» բառից, որը նշանակում է «բախվել»: Նկատի ունենալով բարիքների առաջարկն ապահովող տնտեսական սուբյեկտների` արտադրողների և վաճառողների մրցակցությունը, այն բնորոշվում է որպես նրանց միջև տնտեսական պայքար` շուկայում իրենց բաժինն ունենալու և շահույթ ստանալո նպատակով: Այլ բնորոշման համաձայն` մրցակցությունն արտադրողների պայքարն է սպառողների նախապատվությանն արժանանալու համար:

Գրականության ցանկ

1 Գագիկ Վարդանյան Գինը մարքեթինգային համալիրում/ ուսումնական ձեռնարկ-2011
2 Стаханов В.Н., Ивакин Е.К. Маркетинг рынка сигарет. – Учебное пособие. Ростов-на-Дону:РГСУ, 2007
3 www.armstat.am

Պատվիրել/