Հատված
Մրցակցություն հասկացությունն առաջացել է լատիներեն, «concurere» բառից, որը նշանակում է «բախվել»: Նկատի ունենալով բարիքների առաջարկն ապահովող տնտեսական սուբյեկտների` արտադրողների և վաճառողների մրցակցությունը, այն բնորոշվում է որպես նրանց միջև տնտեսական պայքար` շուկայում իրենց բաժինն ունենալու և շահույթ ստանալո նպատակով: Այլ բնորոշման համաձայն` մրցակցությունն արտադրողների պայքարն է սպառողների նախապատվությանն արժանանալու համար:
Գրականության ցանկ
1 Գագիկ Վարդանյան Գինը մարքեթինգային համալիրում/ ուսումնական ձեռնարկ-2011
2 Стаханов В.Н., Ивакин Е.К. Маркетинг рынка сигарет. – Учебное пособие. Ростов-на-Дону:РГСУ, 2007
3 www.armstat.am