Հատված
Ըստ Ցիցերոնի՝ իրավունքը խարսխված է արդարության վրա, որը մեկնաբանվում է որպես բնության հավերժական, անփոփոխ հանտկանիշ՝ տիեզերքի և մարդու էութենական բնութագիր: Արդարության և իրավունքի (բնական իրավունքի) ակունք համարվող բնությունը նա հասկանում է որպես տիեզերական և մարդկային կեցության էություն: Արդարությունը՝ իբրև բնական իրավունքի բնական սկզբունք, արտահայտվում է այն բանում, որ յուրաքանչյուրին հատուցում է իրենը և պահպանում հավասարությունը նրանց միջև: Այն պահանջում է չվնասել ուրիշներին և չհավակնել ուրիշի սեփականությանը:
Գրականության ցանկ
1. Քաղաքական և իրավական ուսմունքների պատմություն – Ներսիսյան, Մոսկվա, 2003
2. Звиревич В.Т. Цицерон. Философ и историк философии. Свердловск, 1998
3. Львов А.В. Проблема идеального гражданина в античных политико-правовых учениях: Аристотеля, Цицерона. // Античное право. Спб., 2006
4. Марк Туллий Цицерон. Избранные сочинения. М., 2000
5. Утченко С.Л. Цицерон и его время. М., 2005