Շուկայի էությունը և գործողության սկզբունքները

Գին՝ 3800դրամ
Էջերի քանակ՝ 19էջ
Տնտեսագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 3959

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Շուկայի էությունը: Շուկայական տնտեսակարգը և դրա տարբեր բնորոշումները
2. Շուկայական տնտեսության ձևավորման նախադրյալները
3. Շուկայի հիմնական ֆունկցիաները. կարգավորման, գնագոյացման, միջնորդական, խթանման, տեղեկատվական
4. Շուկայի գործողության սկզբունքներրը
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Շուկան հարաբերությունների այն ոլորտն է, որտեղ ծավալվում է տնտեսվարող սուբյեկտների և հասարակության անդամների գործունեությունը` կապված ապրանքների և ծառայությունների արտադրության և իրացման հետ: Տնտեսվարման շուկայական ձևը` իր տարբեր դրսևորումներով, այսօր, ինչպես նշվել է, առկա է աշխարհի երկրների գերակշիռ մասում: Ձևավորման նախնական շրջանում շուկան դիտվել է որպես մանրածախ առևտրի վայր կամ տարածք: Սա բացատրվում է նրանով, որ շուկան ձևավորվել է նախնադարյան համայնական հասարակարգի քայքայման շրջանում: Իսկ այդ ժամանակ համայնքների միջև փոխանակությունը որոշ չափով կանոնավոր էր, իրականացվում էր որոշակի տեղերում, իսկ ապրանքների և ծառայությունների քանակությունը սահմանափակ էր:

Գրականության ցանկ

1. Տնտեսագիտության տեսություն ուսումնական ձեռնարկ Գ. Կիրակոսյանի խմբագրությամբ, Երևան «Տնտեսագետ» 2009
2. Պ. Քալանթարյան Արտադրական բիզնեսի կազմակերպում, Երևան «Տնտեսագետ» 2005
3. Հ.Աղաջանյան, Տնտեսագիտության տեսություն, 2009
4. А. Маршал, Принципы экономической науки, кн. II, М., Прогресс, 1993
5. Ф.Котлер, Г.Армстронг, В. Вонг, Основы маркетинга. Киев-Москва — Санкт-П., 1998

Պատվիրել/