Ապրանքի վերաբերյալ տեղեկատվություն

Գին՝ 2400դրամ
Էջերի քանակ՝ 12էջ
Ապրանքագիտություն
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 3991

Բովանդակություն

Ներածություն
Ապրանքների վերաբերյալ տեղեկատվություն
Եզրակացություն
Գրականության ցանկ

Հատված

Ապրանքագիտական տեսակետից ապրանքի վերաբերյալ տեղեկատվության (այսուհետև` ԱՎՏ) հիմնական դերը ապրանքների սպառողական արժեքի մասին շահագրգիռ կողմերին իրազեկելն է: Բացի հիմնական այդ ֆունկցիան, ԱՎՏ-ն ունի կարևոր սոցիալ-տնտեսական և բարոյա-դաստիարակչական նշանակություն: Այսպես, համապատասխան տեղեկատվության առկայությունը թեթևացնում է գնորդների կողմից ապրանքի ընտրությունը, ազդում է գնողական պահանջարկի ձևավորման վրա, հանդիսանում է յուրատեսակ միջնորդ արտադրության և սպառման միջև, նպաստում է ապրանքային շուկայի յուրացմանը և ընդլայնմանը, ապրանքային արտադրության և շրջանառության արդյունավետության բարձրացմանը, հասարակության անդամների հարաճուն պահանջմունքների բավարարմանը, սպառման կուլտուրական, գեղագիտական և բարոյական առավել բարձր մակարդակի ձևավորմանը: Դրանով իսկ ԱՎՏ-ն հանդիսանում է ինչպես առևտրի, այնպես էլ արտադրության, կառավարման, գիտության և մշակույթի բոլոր ոլորտների զարգացման հզոր լծակ:

Գրականության ցանկ

1. «Սպառողների իրավունքի պաշտպանության մասին» ՀՀ օրենք
2. «Սննդամթերքի անվտագության մասին» ՀՀ օրենք
3. «Ապրանքային նշանների մասին» ՀՀ օրենք
4. ՀՍՏ 171-98, «Կոդեր և տեղեկատվության կոդավորում: Գծային կոդավորում: Ընդհանուր պահանջներ»
5. Հայաստանի սպառողի հանրագիտարան, Երևան, 1998
6. Մալխասյան Ա., «Ստանդարտացում, չափագիտություն և համապատասխանության հավաստում», Երևան, 2000
7. Լալայան Ս., «Ինչպես ճանաչել ապրանքը տեղեկատվությամբ», Երևան, 2001
8. Լալայան Ս., «Տեղեկատվություն ապրանքի վերաբերյալ», Երևան, 2006
9. Սարատիկյան Ս.,«Ապրանքայիտության հիմունքներ», Երևան, 2002
10. Եղոյան Ա., «Օգտակար խորհուրդներ սպառողներին», Երևան, 2004

Պատվիրել/