Հատված
Գործավարությունը սահմանվում է որպես կառավարման գործընթացում փաստաթղթավորման և փաստաթղթերի հետ աշխատանքների կազմակերպման գործունեություն (փաստաթղթերի ընդունում, գրանցում, ձևակերպում, կատարում կատարման հսկողություն, առաքում, պահպանում), այսինքն՝ կառավարման ապարատի գործունեության փաստաթղթային սպասարկում:
Փաստաթղթերի հետ աշխատանքը ցանկացած կազմակերպության գործունեության անբաժանելի մասն է: Փաստաթուղթը և՛ աշխատանքի առարկա է, և՛ աշխատանքի արդյունք:
Գրականության ցանկ
1. Պ. Քալանթարյան, Գործարարության գործավարություն, Երևան 2005
2. Մ. Յու.Լալայան, Գործավարության հիմունքներ. Եր. 2003
3. Комышев А.Л. Основы документационного обеспечения управления. М., Дело и Сервис: 2000
4. Рогожин М.Ю. Документационное обеспечение управления. Практическое пособие, М., РДЛ: 2000