Հատված
Ըստ էության` հռոմեական իրավունքը հիմք է հանդիսացել հետագայում տարբեր երկրների իրավական համակարգերի և իրավական կրթության զարգացման համար: Դեռևս հին ժամանակներից սկսած իրավական դաստիարակությանը մեծ ուշադրություն է դարձվել: Հայ ժողովրդի պատկերացումները սովորութային իրավունքի, բարոյական նորմերի, արժանապատվության, պարտքի և պատասխանատվության մասին արտացոլված են ժողովրդական բանահուսության մեջ, հեքիաթներում, «Սասունցի Դավիթ» էպոսում:
Գրականության ցանկ
- Ուշինսկի Կ.Դ., Մանկավարժական ընտիր երկեր, Ե., 1981
- Левитин К. М., Юридическая педагогика. Учебник. М., 2007
- Юридическая педагогика. Учебник под. ред. проф. В. Я. Кикотя, проф. А. М. столяренко. М., 2004
- Беспалко В. П., Слагаемые педагогической технологии: учебник. М., 1989.
- Исаева Т.Е. Классификация профессионально-личностных компетенций вузовского преподавателя
- Кроль В.М. Педагогика,М., 2008
- Давид Р. Основные правовые системы современности., М., 1967