Հատված
Յուրաքանչյուր կազմակերպություն շուկայում հաջող գործելու համար պետք է ունենա հստակ ռազմավարություն: Ռազմավարությունը գործարարության փիլիսոփայությունն է: Տնտեսական ռազմավարության մշակմամբ կազմակերպությունը ձգտում է առավելագույն չափով խուսափել իր ապագա գործունեության ընթացքում անորոշությամբ պայմանավորված ռիսկի վտանգից: Գոյություն չունի բոլոր կազմակերպությունների համար համընդհանուր ռազմավարության մոդել: Ամեն մի կազմակերպություն ինքնատիպ է, այդ պատճառով էլ յուրատեսակ է դրանցից յուրաքանչյուրի ռազմավարությունը:
Գրականության ցանկ
1. Յու. Սուվարյան, Մենեջմենթի հիմունքներ դասագիրք, Երևան 2016թ
2. Винокуров В.А. Организация стратегического управления на предприятии. М., Дело, 1996
3. Минцберг Г. Альстренд Б., Лэмпел Дж. Шполы стратегии. СПб: Издательство «Питер», 2000
4…