Հատված
Տնտեսական ռազմավարության մշակմամբ կազմակերպությունը ձգտում է առավելագույն չափով խուսափել իր ապագա գործունեության ընթացքում անորոշությամբ պայմանավորված ռիսկի վտանգից: Գոյություն չունի բոլոր կազմակերպությունների համար համընդհանուր ռազմավարության մոդել: Ամեն մի կազմակերպություն ինքնատիպ է, այդ պատճառով էլ յուրատեսակ է դրանցից յուրաքանչյուրի ռազմավարությունը: Այն կախված է շուկայում կազմակերպության զբաղեցրած դիրքից, նրա ներուժից, զարգացման մակարդակից, մրցակիցների վարքագծից, թողարկվող արտադրանքի բնութագրերից, տնտեսության վիճակից և մի շարք այլ գործոններից:
Գրականության ցանկ
1. Արայիկ Սահակյան, «Փոքր բիզնեսի էությունը և խրախուսման անհրաժեշտությունը շուկայական պայմաններում» Երևան 1999
2. Սուվարյան Յու., «Մենեջմենթ» 2016.
3. Винокуров В.А. Организация стратегического управления на предприятии. М., Дело, 1996