Հատված
Տնտեսավարման շուկայական ձևը` իր տարբեր դրսևորումներով այսօր առկա է երկների գերակշիռ մասում: Սկզբնական շրջանում շուկան մի տեղ կամ տարածք էր, որտեղ ապրանքները գնվում և վաճառվում էին: Բայց ապրանքային արտադրության և փողային հարաբերությունների զարգացմանը զուգընթաց, շուկան ստացել է ապրանքափողային հարաբերությունների խտացված արտահայտություն: Այդ պատճառով էլ այն պետք է դիտարկել ոչ թե ապրանքների վաճառքի վայր կամ տարածք, այլ որպես տնտեսական կատեգորիա:
Գրականության ցանկ
1. Գ. Կիրակոսյան «Տնտեսագիտության տեսություն», Երևան, 2009
2. Ռ. Թովմասյան «Տնտեսագիտության տեսություն», Երևան, 2006
3. Ա. Հ. Արշակյան «Միկրոէկանոմիկա», Երևան, 2006