Հատված
Մաթեմատիկայի տարրական ուսուցման մեթդիկայի վրա ընդգծված ազդեցություն են ունենում մանկավարժական հոգեբանության հետազոտությունների արդյունքները: Հոգեբանության հետազոտություններն ուսուցչին օգնում են մաթեմատիկայի ուսուցման ընթացքում հաշվի առնել երեխաների տարիքային և անհատական առանձնահատկությունները:
Գրականության ցանկ
1. Ս. Իսկանդարյան, Ս. Իսկանդարյան, Տարրական դպրոցում մաթեմատիկայի ուսուցման մեթոդիկայի ընտրովի գլուխներ,Երևան, 2012
2. Пиаже Ж., Инельдер Б., Генезис элементарных логических структур, М., 1963
3. Холодная М.А., Психология интеллекта: парадоксы исследования, М., 1997
4. Чуприкова Н.И., Умственное развитие и обучение, М., 1995