Արտադասարանական ընթերցանություն, կազմակերպման հնարները, փուլերը, գնահատման նորմերը

Գին՝ 5000դրամ
Էջերի քանակ՝ 25էջ
Մանկավարժություն և մեթոդիկա
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 4212

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Արտադասարանական ընթերցանությունը որպես կրտսեր դպրոցականների խոսքի զարգացման միջոց
2. Արտադասարանական ընթերցանության, գնահատման նորմերը: Էքսկուրսիաներ, առարկայական դասեր, բնության դիտումներ
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Ընթերցանության նկատմամբ հետաքրքրության դաստիարակությունը մեծապես պայմանավորված է կարդալու կարողության ձևավորմամբ և հանդիսանում են արդիական խնդիր ազգի գրական ժառանգության ուսումնասիրման հարցում:
Երեխաների մեջ ճիշտ, սահուն, գիտակցված, արտահայտիչ ընթերցանության կարողություններ ձևավորելը նախնական կրթության հիմնական խնդիրներից մեկն է: Եվ այդ խնդիրը չափազանց արդիական է, քանի որ ընթերցանությունը հսկայական դեր է խաղում մարդու կրթության, դաստիարակության և զարգացման գործում: Ընթերցանությունը պատուհան է, որի միջով երեխան տեսնում է և ճանաչում է աշխարհը և ինքն իրեն:

Գրականության ցանկ

1. Տեր-Գրիգորյան Ա. Ե.: «Ուսուցումը երկրորդ դասարանում», Գիրք ուսուցչի համար, Երևան, Լույս, 1985
2. Գյուլամիրյան Ջ., Տարրական դասարաններում արտադասարանային ընթերցանության կազմակերպման խնդիրները և մեթոդները, Նախաշավիղ, 2001
3. Դավթյան Մ., Ընթերցողական հմտությունների ձևավորումը դպրոցի հույժ կարևոր խնդիրներից է, «Մանկավարժություն», 2006
4…..

Պատվիրել/