Հատված
Մաթեմատիկայի դպրոցական դասընթացը ունի բավականին լայն հնարավորություններ տարբեր մեթոդների, տեխնոլոգիաների և ուսուցման միջոցների կիրառության համար: Խճանկարի մեթոդի կիրառությունը բավականին մեծ տեղ է զբաղեցնում մաթեմատիկայի ուսուցման պրոցեսում: Դա հիմնականում պայմանավորված է այն հանգամանքով, որ խճանկարի մեթոդի օգնությամբ հնարավոր է հեշտությամբ լուծել այս կամ այն խնդիրը, ավելի պատկերավոր կերպով հասկանալ տարբեր հասկացությունները:
Գրականության ցանկ
1. Ս.Իսկանդարյան, Տարրական դպրոցում հանրահաշվական և երկրաչափական նախագիտելիքների դասավանդման մեթոդիկա, Երևան, 2010
2. Ս.Իսկանդարյան, Կրտսեր պրոցում մեծությունների ուսուցման տեխնոլոգիան, Երևան, 2009
3. Ս.Իսկանդարյան, Տարրական դպրոցում տեքստաին խնդիրների ուսուցումը, Երևան, 2010