Հատված
Մաթեմատիկայի տարրական դասընթացի բովանդակության դժվար յուրացվող թեմաներից մեկը մակերեսի և նրա միավորների ուսուցումն է: Հաճախ երեխաներն այդ թեման յուրացնում են մեխանիկորեն, չեն կարողանում մեկնաբանել մակերեսների չափման բուն էությունը և գործընթացը: Այդ պատճառով էլ նպատակահարմար է մակերեսի մասին աշակերտների մեջ պատկերացումներ ձևակերպել մինչև բուն թեմայի ուսումնասիրումը:
Գրականության ցանկ
1. Մ.Ա. Բանտովա, Գ.Վ.Բելտյակովա և ուրիշներ «Տարրական դասարաններում մաթեմատիկայի դասավանդման մեթոդիկա»։ Երևան 1985
2. Սուրեն Իսկանդարյան «Տարրական դպրոցում հանրահաշվական և երկրաչափական նախագիտելիքների ուսուցման մեթոդիկան», Երևան, 2010
3. Սուրեն Իսկանդարյան, Սվետլանա Իսկանդարյան «Թվաբանական գործողությունների ասուցումը կրտսեր դպրոցում», Երևան 2009
4. Սուրեն Իսկանդարյան. Սվետլանա Իսկանդարյան, «Կրտսեր դպրոցում մեծությունների ուսուցման տեխնոլոգիան», Երևան 2010
5. Սուրեն Իսկանդարյան, Սվետլանա Իսկանդարյան, «Տարրական դպրոցում տեքստային խնդիրների ուսուցումը» Երևան 2010
6. Քարտաշյան «Մաթեմատիկա» Երևան 1983