Հատված
Արդի մրցակցային պայմաններում կազմակերպությունները պետք է մշտապես բարձրացնեն իրենց մրցունակությունը, հետևեն սպառողների պահանջմունքների և նախասիրությունների փոփոխություններին, առաջարկի և պահանջարկի հարաբերակցությանը, գնահատեն արտաքին միջավայրի տնտեսական, սոցիալական, քաղաքական, տեխնոլոգիական և միջազգային գործոնների դինաիկան և միտումները, կանխատեսեն ռիսկերը, հնարավորություններ ու սպառնալիքները, փորձել հարմարվել անընդհատ փոփոխվող միջավայրին:
Գրականության ցանկ
1. http://www.apple.com/ru/internetservices/terms/sales_policies.html
2. http://www.apple.com
3. http://iphoneroot.com/RU/apple
4. http://icloudru.com/apple-hot-news/apple
5. http://www.macdigger.ru/iphone-ipod/iphone-4-i-iphone