Հատված
Ձեռնարկատիրական գործունեությամբ զբաղվող ամեն մի սուբյեկտ, լինի դա կազմակեպություն, ֆիրմա թե ձեռնարկություն, առանձին գործարար, պետական կամ ոչ պետական կազմակերպություն, ինքնուրույնաբար ուսումնասիրելով արտակարգ արագ փոփոխվող շուկան, նախընտրում է ինչպես իր արտադրատնտեսական գործունեության ոլորտը, այնպես էլ որոշում և լուծում է շուկայական միջավայրում իր գոյատևման, արդյունավետ գործունեության և զարգացման բազմաթիվ բարդ հիմնախնդիրներ՝ հնարավորության սահմաններում խուսափելով ապագայի անորոշության հետ բախումներից և ռիսկից:
Գրականության ցանկ
1. Котлер Ф., Армстронг Г., Сондерс Дж., Вонг В. Основы маркетинга. М., СПб. «Вильмс», 1998
2. «IKEA продала свой бренд за 11 миллиардов долларов»։ 9 августа 2012
3. «Зачем Ингвар Кампрад продал бренд IKEA?»։ 9 августа 2012
4. …