Nissan ընկերության գործունեության վերլուծությունը

Գին՝ 2500դրամ
Էջերի քանակ՝ 10էջ
Մարքեթինգ և բիզնեսի կազմակերպում
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 4225

Բովանդակություն

Ներածություն
Nissan ընկերության մարքեթինգային գործունեության վերլուծությունը
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Վերջին տարիներին ընկերությունները, գիտակցելով մարքեթինգային ծառայության ու նրա կողմից իրականացվող գործառույթների կարևորությունը, բավականին լայնորեն օգտագործում են մարքեթինգային գործիքներ` հատկապես բարձր մրցակցային ոլորտներում, ինքնին դա հասկանալի է, քանզի մրցակցության առկայությունը ստիպում է ընկերություններին մրցակցային գործիքների կիրառման օգնությամբ դուրս չմնալ շուկայից: Սակայն շուկայում քիչ ընկերություններ կան, որոնք սահմանում են մարքեթինգային երկարաժամկետ նպատակներ ու մշակում դրանց իրականացմանը հասնելու հստակ գործողությունների ծրագիր` ռազմավարություն:

Գրականության ցանկ

1. Наиболее известная японская марка 6. «ЗР» (№ 4, апрель 1994).
2. ТОП-10 мирового рейтинга автопроизводителей Архивировано14 ноября 2010 года.
3. Nissan приобретает треть Mitsubishi // motornovosti.ru
4. …

Պատվիրել/