Հատված
Վերջին տարիներին ընկերությունները, գիտակցելով մարքեթինգային ծառայության ու նրա կողմից իրականացվող գործառույթների կարևորությունը, բավականին լայնորեն օգտագործում են մարքեթինգային գործիքներ` հատկապես բարձր մրցակցային ոլորտներում, ինքնին դա հասկանալի է, քանզի մրցակցության առկայությունը ստիպում է ընկերություններին մրցակցային գործիքների կիրառման օգնությամբ դուրս չմնալ շուկայից: Սակայն շուկայում քիչ ընկերություններ կան, որոնք սահմանում են մարքեթինգային երկարաժամկետ նպատակներ ու մշակում դրանց իրականացմանը հասնելու հստակ գործողությունների ծրագիր` ռազմավարություն:
Գրականության ցանկ
1. Наиболее известная японская марка 6. «ЗР» (№ 4, апрель 1994).
2. ТОП-10 мирового рейтинга автопроизводителей Архивировано14 ноября 2010 года.
3. Nissan приобретает треть Mitsubishi // motornovosti.ru
4. …