«ԱԿԲԱ-ԿՐԵԴԻՏ-ԱԳՐԻԿՈԼ ԲԱՆԿ» ՓԲԸ-ի մարքեթինգային գործունեության վերլուծությունը

Գին՝ 3000դրամ
Էջերի քանակ՝ 14էջ
Մարքեթինգ և բիզնեսի կազմակերպում
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 4230

Բովանդակություն

Ներածություն
1. «ԱԿԲԱ-ԿՐԵԴԻՏ-ԱԳՐԻԿՈԼ ԲԱՆԿ» ՓԲԸ-ի առաքելությունը, նպատակը և արժեքները, ծրագրերը
2. «ԱԿԲԱ-ԿՐԵԴԻՏ-ԱԳՐԻԿՈԼ ԲԱՆԿ» ՓԲԸ-ի կառավարման կազմակերպական կառուցվածքը
3. Ռազմավարական պլանավորման առանձնահատկությունները «ԱԿԲԱ-ԿՐԵԴԻՏ ԱԳՐԻԿՈԼ ԲԱՆԿ» ՓԲԸ-ում
4. «ԱԿԲԱ-ԿՐԵԴԻՏ ԱԳՐԻԿՈԼ ԲԱՆԿ» ՓԲԸ-ի swot-վերլուծություն
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

ԱԿԲԱ-ԿՐԵԴԻՏ ԱԳՐԻԿՈԼ ԲԱՆԿԸ ՀՀ խոշորագույն բանկերից է, որը տրամադրում է բազմատեսակ ունիվերսալ բանկային ծառայություններ` բանկային հաշիվների բացում և սպասարկում, փաստաթղթային ակրեդիտիվների, վարկերի տրամադրում, վճարային քարտերի թողարկում և սպասարկում, կոմունալ վճարումների իրականացում, հաշիվների կառավարում ACBA ON-LINE համակարգի, ACBA Mobile բջջային հավելվածի միջոցով, ինչպես նաև իրականացնում է ռեեստրի վարում և արժեթղթերի պահառություն:

Գրականության ցանկ

1. «ՀՀ տարածքում գործող բանկերի կողմից ՀՀ ԿԲ հեռանկարային զարգացման ծրագրերը ներկայացնելու մասինե կարգ, հաստատված է ՀՀ ԿԲ խորհրդի 2003 թվականի նոյեմբերի 11-ի թիվ 385-Ն որոշմամբ:
2. «ԱԿԲԱ-ԿՐԵԴԻՏ ԱԳՐԻԿՈԼ ԲԱՆԿ» ՓԲԸ –ի 2019-2021 թթ. հեռանկարային զարգացման ծրագիր

Պատվիրել/