Հատված
Ապրանքը մարքեթինգում դիտարկվում է որպես որոշ հատկությունների ամբողջություն, որն ընդունակ է բավարարելու որոշակի սպառողական պահանջմունք: Ապրանքն այն ամենն է, ինչը կարող է բավարարել սպառողների պահանջմունքները և ցանկությունները, առաջարկվում է շուկայում ուշադրություն գրավելու, ձեռք բերելու և սպառելու նպատակով: Առհասարակ մարքեթինգում օգտագործվում է այն արտահայտությունը, որ պետք է վաճառել ոչ թե ապրանքը, այլ նրա հնարավորությունը բավարարելու այս կամ այն մարդկային պահանջմունք:
Գրականության ցանկ
1. Սահակյան Շ. Ընկերության ապրանքային ռազմավարությունը, Տնտեսագետ հրատ., Երևան, 2005
2. Ա.Ե.Զաքարյան, Ս.Շ.Սահակյան,Մարքեթինգի հիմունքներ, 2013
3. Котлер Ф., Вонг В., Сондерс Дж., Армстронг Г. Основы Маркетинга, 4-ое евр. изд., изд. Вильямс, Москва, 2009