«Արմոս» կոշկեղենի բրենդինգային գործունեությունը

Գին՝ 3000դրամ
Էջերի քանակ՝ 15էջ
Մարքեթինգ և բիզնեսի կազմակերպում
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 4233

Բովանդակություն

Ներածություն
1․Բրենդինգի էությունը և ձևավորման փուլերը
2.«Արմոս» կոշկեղենի ձեռնարկություն և ֆիրմային խանութ
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Առանց հեգնանքի կարելի է ասել, որ բրենդը մեր ամեն ինչն է: Բրենդը թափանցել է բիզնեսի բոլոր ոլորտները: Բրենդինգը դարձել է պարտադիր պայման շուկայում ներկայություն ունենալու՝ գրեթե բոլոր ապրանքների համար: Բրենդներն հանդիսանում են առքուվաճառքի օբյեկտ: Լավ բրենդի արժողությունը զգալիորեն բարձր է բոլոր ակտիվների ընդհանուր արժեքից:

Գրականության ցանկ

Պատվիրել/