Հատված
Կոմերցիոն գործունեության կարևորագույն տարրերից է հանդիսանում գովազդը: Իսկ ի՞նչ է գովազդը: Գովազդը բարդ ու բազմաբովանդակ հասկացություն է, այդ իսկ պատճառով գոյություն ունեն տարբեր սահմանումներ, որոնք բացահայտում են դրա էությունը: Ինչպես նշել է Ռոսեր Ռիվզը. «Գովազդն առավելագույն թվով մարդկանց մեջ նվազագույն ծախքերով սպառման մոտիվացիա մտցնելու արվեստ է»: Ըստ «Ամերիկյան Մարքեթինգային Ասոցիացիայի» գովազդ է համարվում կոնկրետ հովանավորի անունից իրականացվոզ գաղափարների, ապրանքների և ծառայությունների ոչ անձնական ներկայացման և առաջընթացի ցանկացած վճարովի ձև:
Գրականության ցանկ
1. ՀՀ օրենքը «Գովազդի մասին»
2. Ս. Բուլանիկյան «Առևտրի կազմակերպում և տեխնոլոգիա» Երևան 2006
3. Ս. Բուլանիկյան «Կոմերցիայի հիմունքներ» Երևան 2003
4. Акша Р. Создание ….