Գովազդային գործունեությունը բիզնեսում

Գին՝ 4000դրամ
Էջերի քանակ՝ 20էջ
Մարքեթինգ և բիզնեսի կազմակերպում
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 4240

Բովանդակություն

Ներածություն
1. Գովազդի դերը բիզնեսում և նրա ֆունկցիան
2. Գովազդի դասակարգումը և գովազդի տարածման ուղիների ընտրության չափանիշը
3. Գովազդի արդյունավետությունը և դրա հաշվարկման մեթոդիկան
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Կոմերցիոն գործունեության կարևորագույն տարրերից է հանդիսանում գովազդը: Իսկ ի՞նչ է գովազդը: Գովազդը բարդ ու բազմաբովանդակ հասկացություն  է, այդ իսկ պատճառով  գոյություն ունեն տարբեր սահմանումներ, որոնք բացահայտում են դրա էությունը: Ինչպես նշել է Ռոսեր Ռիվզը. «Գովազդն առավելագույն թվով մարդկանց մեջ նվազագույն ծախքերով սպառման մոտիվացիա մտցնելու արվեստ է»:   Ըստ «Ամերիկյան Մարքեթինգային Ասոցիացիայի» գովազդ է համարվում կոնկրետ հովանավորի անունից իրականացվոզ գաղափարների, ապրանքների և ծառայությունների ոչ անձնական ներկայացման և առաջընթացի ցանկացած վճարովի ձև:

Գրականության ցանկ

1. ՀՀ օրենքը «Գովազդի մասին»
2. Ս. Բուլանիկյան «Առևտրի կազմակերպում և տեխնոլոգիա» Երևան 2006
3. Ս. Բուլանիկյան «Կոմերցիայի հիմունքներ» Երևան 2003
4. Акша Р. Создание ….

Պատվիրել/