Հատված
Սոցիալական ցանցերի խմբերում աշխատանքի ամենատարածված սխալը դա վաճառելու մեծ ձգտումն է, որն արտահայտվում է վաճառվող ապրանքի շատ գովազդով: Անհրաժեշտ է գիտակցել, որ ՍՄՄ-ը ոչ թե գովազդ է, այլ հետաքրքիր ու անմիջական շփում հաճախորդների հետ, որի հետևանքով ստանում ենք հաճախորդի լոյալություն, բրենդի ճանաչելիության մեծացում կամ վաճառք: Իսկ եթե Facebook-ի խումբը ոչ թե կոմունիկացվում է հաճախորդի հետ, այլ իր պրոդուկտն է «խցկում» հնարավորինս բոլոր տարբերակներով, դա լսարանի մեծ մասի մոտ
նեգատիվ վերաբերմունք է առաջացնում և անհամեմատ ավել փոքր արդյունք կարող է ապահովել:
Գրականության ցանկ
1. Кент Вертайм, Ян Фенвик, Цифровой маркетинг, 2010
2. Дамир Халилов, Маркетинг в социальных сетях, 2013
3. Артем А.Сенаторов, Битва за подписчика, 2017
4. www…..