Հատված
Մարքեթինգային գործունեության միջոցով ընկերությունը կարողանում է առաջ մղել իր բրենդը, այն ճանաչելի դարձնել ավելի լայն մասշտաբներով:
Բրենդի առաջ մղման մի յուրահատուկ ձև է իրադարձությունների մարքեթինգը: Վերջինս (event marketing) միջոցառումների համալիր է, որն ուղղված է ապրանքանիշների առաջմղմանը՝ վառ և հիշվող իրադարձությունների միջոցով՝ համերգներ, փառատոններ, երեկույթներ, ներկայացումներ և այլն: Իրադարձությունենրի մարքեթինգն այն ամենագործուն գործիքներից է, որը ստեղծում է և պահպանում է ընկերության և նրա արտադրանքի իմիջը:
Գրականության ցանկ
1. Буари Ф. А. «Паблик рилейшнз, или стратегия доверия» — Москва, «Имидж-Контакт: ИНФРА-М», 2001
2. Герасимов С. В., Тульчинский Г. Л, Лохина Т. Е. Менеджмент специальных событий в сфере культуры: Учебное пособие: СПб.: Издательство «Лань»; Издательство «ПЛАНЕТА МУЗЫКИ», 2009
3. Кошелюк М. «Эффективное PR-мышление: мастер-класс для начинающих и профессионалов» — Москва, «Альпина Паблишер», 2008
4. Кривоносов А…..