Կազմակերպության գնային քաղաքականությունը մարքեթինգում «Օվալ» պլաստիկ ընկերության օրինակով

Գին՝ 6800դրամ
Էջերի քանակ՝ 34էջ
Մարքեթինգ և բիզնեսի կազմակերպում
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 4245

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Ձեռնարկության մրցունակության պահպանման գնային մեթոդները
1.1 Ձեռնարկության գնագոյացման մեթոդների վերլուծություն` առաջարկի և պահանջարկի վերլուծություն, մրցակիցների գների վերլուծություն
2.2 Ձեռնարկության գնագոյացման քաղաքականության առանձնահատկությունները
Գլուխ 2. Ձեռնարկության գնային քաղաքականության գործոնի կառավարումը «Օվալ» պլաստիկ ընկերության օրինակով
2.1 Գների ձևավորման մեթոդիկայի մշակումը ձեռնարկությունում` գնագոյացման մեթոդի ընտրությունը «Օվալ» պլաստիկ ընկերության օրինակով
Գլուխ 2. Ձեռնարկության գնային քաղաքականության գործոնի կառավարումը «Օվալ» պլաստիկ ընկերության օրինակով
2.1 Գների ձևավորման մեթոդիկայի մշակումը ձեռնարկությունում` գնագոյացման մեթոդի ընտրությունը «Օվալ» պլաստիկ ընկերության օրինակով
2.2 Գնային քաղաքականության կառավարման զարգացման ուղիները «Օվալ» պլաստիկ ընկերության օրինակով
Գլուխ 2. Ձեռնարկության գնային քաղաքականության գործոնի կառավարումը «Օվալ» պլաստիկ ընկերության օրինակով
2.1 Գների ձևավորման մեթոդիկայի մշակումը ձեռնարկությունում` գնագոյացման մեթոդի ընտրությունը «Օվալ» պլաստիկ ընկերության օրինակով
2.2 Գնային քաղաքականության կառավարման զարգացման ուղիները «Օվալ» պլաստիկ ընկերության օրինակով
Եզրակացություններ և առաջարկություններ
Օգտագործած գրականության ցանկ

Հատված

Ձեռնարկության արտադրանքի վրա գնի սահմանումը նշանակալի չափով համարվում է «արվեստ». ցածր գինը գնորդի մոտ առաջացնում է արտադրանքի ցածր որակի տպավորություն, բարձր գինը՝ բացառում է շատ գնորդների կողմից ապրանք գնելու հնարավորությանը: Ձեռնարկության գնային քաղաքականությունը՝ բազմապլանային հասկացություն է: Այն ներառում է արտադրվող արտադրանքի (ծառայության) գնի սահմանման, ձևավորման սկզբունքների ու մեթոդների կիառման ամբողջական մոտեցումներ:

Գրականության ցանկ

1. Գ. Կիրակոսյան, Տնտեսագիտության տեսության ուսումնական ձեռնարկ, Երևան 2009
2. Գ. Խաչատրյան, Ձեռնարկության էկոնոմիկա և կառավարում ուսումնական ձեռնարկ, Երևան 2009
3. Ա. Արշակյան Միկրոէկոնոմիկա ուսումնական ձեռնարկ, Երևան «Տնտեսագետ» 2006
4. Ջ. Գոռթնի ….

Պատվիրել/