ՀՀ գինու շուկայի ուսումնասիրություն

Գին՝ 5000դրամ
Էջերի քանակ՝ 25էջ
Մարքեթինգ և բիզնեսի կազմակերպում
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 4247

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Մրցակցային միջավայրի և մրցակիցների ուսումնասիրություն
1.1 Մրցակցային միջավայրի ուսումնասիրության գործընթացը
1.2 Կազմակերպության մրցակիցների որոշումը
Գլուխ 2. ՀՀ գինու շուկայի մրցակցային միջավայրի ուսումնասիրությունը և գնահատումը
2.1 ՀՀ գինու շուկայի մրցակցային միջավայրի ուսումնասիրությունը
2.2 ՀՀ գինու շուկայի իրավիճակային (SWOT) վերլուծությունը
Եզրակացություններ և առաջարկություններ
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Մրցակցությունը հանդիսանում է շուկայի գոյության և գործողության հիմքը, ժամանակակից տնտեսության զարգացման գլխավոր մեխանիզմը: Հայաստանի անցումային տնտեսության և շուկայական հարաբերությունների ձևավորման պայմաններում մրցակցության հետ կապված հիմնախնդիրներն առաջին պլան են մղվում և պահանջում համակողմանի գիտական վերլուծություններ: Վարչահրամայական համակարգից շուկայական տնտեսության անցման պարագայում տեղի ունեցող վերափոխումների բարդ և հակասական գործընթացը, ձևավորվող տնտեսական համակարգի անկայունությունը, տնտեսվարող սուբյեկտների զարգացման բարեփոխումային բնույթը և նրանց միջև շուկայական հարաբերությունների կայացումը, ըստ էության, խանգարում են մրցակցությունը՝ որպես շուկայական տնտեսության օրինաչափություն լիարժեք հասկանալուն:

Գրականության ցանկ

  1. Հաշվետվություն «Հայաստանում խաղողագործության և գինեգործության շուկայի հետազոտության թարմացում», Երևան 2018
  2. Business for Business (22.05.2017). Ինչ և ինչքան են խմում հայերը. https://goo.gl/yBp4E6
  3. «Հայաստանում հայկական գինու սպառումը ծավալի առումով մեծացել է մոտ մեկ երրորդով» (12.01.2017), Արմենպրեսս ՝ https://goo.gl/TvLYgX
  4. Кревенс….
Պատվիրել/