Հատված
20-րդ դարի ավարտը նշանավորվել է այնպիսի իրադարձությամբ, որն էապես փոխել է աշխարհում բիզնես մոդելների ընկալումներն ու մարդկանց գիտակցությունը: Խոսքը համացանցի ստեղծման մասին է, որը կրճատել է տարածությունը, արագացրել տեղեկատվության փոխանակումը: Համացանցը, այդուհանդերձ, կանգնեցրել է հասարակությանը առկա ընկալումների վերաիմաստավորման փաստի առջև:
Գրականության ցանկ
1. Բաբայան Ռոբերտ «էլեկտրոնային բիզնեսի զարգացման առանձնահատկությունները ՀՀ-ում», Երևան , «Այլընտրանք», մարտ 2018
2. Պողոսյան Ալբերտ «Էլեկտրոնային կոմերցիա», Երևան 2005
3. http://bizmodelgu.ru/tag/mark-dzhonson/
4. UNCTAD….