Հատված
Մերօրյա սուր մրցակցային պայմաններում, ժամանակակից ընկերությունները շուկայում իրենց դիրքերը պահպանելու համար, անըդնհատ «պայքարի» մեջ են: Ըստ այդմ, յուրաքանչյուր ընկերության համար առաջնային խնդիր է դառնում նոր ապրանքների շուկա դուրս բերումը՝ մշտապես հետևելով հաճախորդների անընդհատ փոփոխվող և զարգացող պահանջմունքներին: Նոր ապրանքների շուկա դուրս բերումը ժամանակակից ընկերությունների համար դառնում է ոչ միայն հաճախորդների պահանջմունքների բավարարման գործընթաց, այլև դառնում է լավ գործիք ընկերությունների զարգացման համար:
Գրականության ցանկ
1. Մարքեթինգի հիմունքներ, Ա. Զաքարյան, Շ. Սահակյան և այլք, Երևան, Տնտեսագետ, 2013
2. Тамберг В., Бадьин А. Бренд. Боевая машина бизнеса, Олимп-Бизнес, 2005.
3. Новый англо-русский словарь-справочник. Экономика. М.: Флинта; Наука, 2010
4. http://studme.org/179102118380/marketing/potrebitelskaya_novizna