Ինտերնետ մարքեթինգի գործիքների կիրառումը պայմանական շուկայի վերլուծության ժամանակ

Գին՝ 40500դրամ
Էջերի քանակ՝ 81էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Մագիստրոսական թեզ
Աշխատանքի ID` 426

Բովանդակություն

Ներածություն
ԳԼՈՒԽ 1. ԻՆՏԵՐՆԵՏ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԻ ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ԲՆՈՒԹԱԳԻՐԸ
1. 1 Ինտերնետ մարքեթինգի էությունը և դերը մարքեթինգային համակարգում
1. 2 Ինտերնետ մարքեթինգի առավելություններն ու կիրառման առանձնահատկությունները
1. 3 Ինտերնետ մարքեթինգը որպես բիզնես արդյունավետության բարձրացման գործիք
ԳԼՈՒԽ 2. ԻՆՏԵՐՆԵՏ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԻ ԳՈՐԾԻՔՆԵՐԻ ԷՈՒԹՅՈՒՆՆ ՈՒ ԿԻՐԱՌՈՒԹՅՈՒՆԸ
2. 1 Ինտերնետ մարքեթինգի գործիքների էությունն ու առանձնահատկությունները
2. 2 Ինտերնետ տեխնոլոգիաների կիրառման ուղղությունները կազմակերպություններում
ԳԼՈՒԽ 3. ԻՆՏԵՐՆԵՏ ՄԱՐՔԵԹԻՆԳԻ ԳՈՐԾԻՔՆԵՐԻ ԿԻՐԱՌՄԱՆ ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏՈՒԹՅՈՒՆԸ ՊԱՅՄԱՆԱԿԱՆ ՇՈՒԿԱՅԻ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅԱՆ ԺԱՄԱՆԱԿ /ՀԱՅԲԻԶՆԵՍԲԱՆԿԻ ՕՐԻՆԱԿՈՎ
3. 1 Կոնտենտ մարքեթինգը կիրառումը որպես շուկայի ուսումնասիրման արդի մեթոդ
3. 2 Համալիր ինտերնետ մարքեթինգի կիրառումը պայմանական շուկայի վերլուծության ժամանակ/Հայբիզնեսբանկի օրինակով/
Եզրակացություններ և առաջարկություններ

Հատված

Ներկայումս ողջ աշխարհում լայն տարածում և զարգացում են ստացել ինտերնետ տեխնոլոգիաները: Ժամանակակից հասարակությունը ընդգծում է ինտերնետ ռեսուրսների ակտիվ օգտագործումը որպես հասարակական արդյունք, որը ապահովում է առանց որևէ սահմանափակման ցանկացած տեղեկատվության տնօրինելու հնարավորություն:
Ինտերնետն ապահովում է ծառայությունների լայն հնարավորություն իր օգտատերերին, որոնցից առավել տարածված ծառայություններից են տարաբնույթ փաստաթղթերի տրամադրումը, ծրագրերի և գրքերի տեքստերի տարածումը, էլեկտրոնային փոստը, լուրերի ծառայությունը և այլն: Ցանցի տեխնոլոգիաները լայնորեն օգտագործվում են կրթական ու գիտական նպատակներով, բիզնեսի ոլորտում: Ինտերնետ ցանցը կորպորատիվ VPN ցանցերի ստեղծման հիմքն է:
Ինտերնետ ցանցի զարգացումը նպաստել է բոլորովին նոր ինտերնետ տեխնոլոգիաների առաջացմանը: Ինտերնետ տեխնոլոգիաները, որպես մարդու կյանքի անբաժան մաս, հնարավորություն են տալիս կառավարել տեղեկատվության հսկայական հոսքը:

Գրականության ցանկ

1. ՀՀ Կառավարության որոշումը էլեկտրոնային գնումների համակարգի ներդրման ռազմավարությունը հաստատելու համար, 20. 02. 2006
2. Հայաստանի Հանրապետության օրենքը «Սպառողների իրավունքների պաշտպանության մասին» (Ընդունված է 2011 թվականի ապրիլի 14-ին)
3. Հայաստանի Հանրապետության օրենքը «Առևտրի և ծառայությունների մասին» (Ընդունված է 2004 թվականի նոյեմբերի 24-ին)
4. Հայաստանի Հանրապետության օրենքը «Էլեկտրոնային փաստաթղթի և էլեկտրոնային թվային ստորագրության մասին» (Ընդունված է 2004 թվականի դեկտեմբերի 14-ին)
5. Հայաստանի Հանրապետությունում էլեկտրոնային առևտրի զարգացման, ցանցային պատրաստվածության և տեխնիկական հագեցվածության ծրագիր. ՀՀ կառավարության 2013թ. սեպտեմբերի 19-ի նիստի N 37 արձանագրային որոշման հավելված 1
6. Կիրակոսյան Գ., Մոմջյան Մ. Էլեկտրոնային վճարահաշվարկային համակարգերի զարգացման հեռանկարներն ՀՀ-ում. «21-րդ ԴԱՐ», թիվ 5 (39), 2011թ.
7. Մանուկյան Ա. Հայաստանում էլեկտրոնային առևտրի իրավական կարգավորման նորովի մոտեցումներ. Ֆինանսներ և էկոնոմիկա #1 (163) հունվար, 2014.
8. Պետրոսյան Ա. Էլեկտրոնային առևտրի և էլեկտրոնային վճարահաշվարկային համակարգերի զարգացման հիմնախնդիրները ՀՀ-ում, Գիտաժողովի նյութեր, 2013.
9. Պողոսյան Ա., Մուրադյան Վ., Հակոբյան Ա. «Էլեկտրոնային կոմերցիա», Երևան, Հեղինակային հրատարակչություն, 2005թ.
10. Պողոսյան Ա. Ինտերնետ մարքեթինգի համառոտ ձեռնարկ. Երևան, 2009.

Պատվիրել/