Հատված
Միջազգային շուկայում ևս մարքեթինգային հետազոտություններն իրականացվում են 6 փուլերով, սակայն այստեղ հաշվի են առնվում միջավայրային գործոնների ազդեցությունը: Միջազգային մարքեթինգային հոտազոտություններ իրականացնելիս պետք է հաշվի առնել տարբեր երկրների ներքին և արտաքին միջավայրերի միջև գոյություն ունեցող տարբերությունները: Դրանք ի հայտ են գալիս մարքեթինգային միջավայրում, իշխանությունների մակարդակում, կարող են շոշափել պետության իշխանական, տնտեսական նորմերը, ենթակառուցվածքային, տեղեկատվական և տեխնոլոգիական միջավայրերը, ինչպես նաև սոցիալ-մշակութային միջավայրերը:
Գրականության ցանկ
1. Котлер Ф. Вонг В. Сондерс Дж. Армстронг Г. Основы Маркетинга 4-е европейское издание, Москва, изд. Вильямс, 2009
2. Кревенс Д. Стратегический маркетинг, СПб-Киев, изд. Вильямс, 2008
3. Ламбен Ж.-Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива./ Пер. с франц. — СПб.: Наука, 1996.