Տեխնոլոգիական միջավայրը միջազգային մարքեթինգում

Գին՝ 2600դրամ
Էջերի քանակ՝ 12էջ
Մարքեթինգ և բիզնեսի կազմակերպում
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 4268

Բովանդակություն

Ներածություն
Տեխնոլոգիական միջավայրը միջազգային մարքեթինգում
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Միջազգային շուկայում ևս մարքեթինգային հետազոտություններն իրականացվում են 6 փուլերով, սակայն այստեղ հաշվի են առնվում միջավայրային գործոնների ազդեցությունը: Միջազգային մարքեթինգային հոտազոտություններ իրականացնելիս պետք է հաշվի առնել տարբեր երկրների ներքին և արտաքին միջավայրերի միջև գոյություն ունեցող տարբերությունները: Դրանք ի հայտ են գալիս մարքեթինգային միջավայրում, իշխանությունների մակարդակում, կարող են շոշափել պետության իշխանական, տնտեսական նորմերը, ենթակառուցվածքային, տեղեկատվական և տեխնոլոգիական միջավայրերը, ինչպես նաև սոցիալ-մշակութային միջավայրերը:

Գրականության ցանկ

1. Котлер Ф. Вонг В. Сондерс Дж. Армстронг Г. Основы Маркетинга 4-е европейское издание, Москва, изд. Вильямс, 2009
2. Кревенс Д. Стратегический маркетинг, СПб-Киев, изд. Вильямс, 2008
3. Ламбен Ж.-Ж. Стратегический маркетинг. Европейская перспектива./ Пер. с франц. — СПб.: Наука, 1996.

Պատվիրել/