Հատված
Շուկայական տնտեսության մեջ համընդհանուր տնտեսական գործունեության որոշիչներից մեկը պահանջարկի մեծությունն է, որի միջոցով շուկան իր պահանջն է ներկայացնում արտադրությանը՝ այս կամ այն ապրանքի արտադրությունն ավելացնելու կամ կրճատելու վերաբերյալ: Ապրանքների ու ծառայությունների շուկայական պահանջարկի հիմքում ընկած են հասարակական պահանջմունքները, որոնց ծավալն ու կառուցվածքը որոշվում են արտադրության պայմաններով:
Գրականության ցանկ
1. Մ.Մելքումյան, Միկրոէկոնոմիկա, 2011թ
2. Գ. Կիրակոսյան, Տնտեսագիտության տեսություն, Երևան 2009թ.
3. Վ. Օրդուխանյան, Պահանջարկն ու սպառողական վարքագծի տեսությունը, Երևան 2006թ.