Պահանջարկի կորը, դրա վրա ազդող գնային և ոչ գնային գործոնները

Գին՝ 3500դրամ
Էջերի քանակ՝ 17էջ
Միկրոէկոնոմիկա
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 4291

Բովանդակություն

Ներածություն
Պահանջարկի էությունը, պահանջարկի գնային և ոչ գնային գործոնները
Եզրակացություն
Օգտագործած գրականության ցանկ

Հատված

Շուկայական տնտեսության մեջ համընդհանուր տնտեսական գործունեության որոշիչներից մեկը պահանջարկի մեծությունն է, որի միջոցով շուկան իր պահանջն է ներկայացնում արտադրությանը՝ այս կամ այն ապրանքի արտադրությունն ավելացնելու կամ կրճատելու վերաբերյալ: Ապրանքների ու ծառայությունների շուկայական պահանջարկի հիմքում ընկած են հասարակական պահանջմունքները, որոնց ծավալն ու կառուցվածքը որոշվում են արտադրության պայմաններով:

Գրականության ցանկ

1. Մ.Մելքումյան, Միկրոէկոնոմիկա, 2011թ
2. Գ. Կիրակոսյան, Տնտեսագիտության տեսություն, Երևան 2009թ.
3. Վ. Օրդուխանյան, Պահանջարկն ու սպառողական վարքագծի տեսությունը, Երևան 2006թ.

Պատվիրել/