Հատված
Սպառողական վարքագիծը ուսումնասիրում է, թե որտեղ, ինչու և ինչպես են մարդիկ գնում կամ չգնում որևէ ապրանք կամ ծառայություն։ Սպառողական վարքագիծը վերջնական սպառողների սպառողական վարքն է: Դրանք կարող են լինել ֆիզիկական անձիք, ընտանիքներ, որոնք որոնք ձեռք են բերում ապրանքը կամ ծառայությունը անձնական օգտագործման համար: Այն հանդիսանում է հոգեբանության, սոցիոլոգիայի, տնտեսագիտության և այլ գիտությունների ուսումնասիրության առարկան։ Սպառողի վարքագիծն ունի բացառապես անհատական բնույթ։ Յուրաքանչյուր գնորդ առաջնորդվում է իր հակումներով, մոդայի նկատմամբ վերաբերմունքով, ապրանքի ձևավորմամբ և այլ սուբյեկտիվ նախասիրություններով։
Գրականության ցանկ
1. Գրիգորյան Ա. Մարքեթինգային հետազոտություններ և աուդիտ, Տնտեսագետ հրատ., Երևան, 2010
2. Блекуэлл Р., Миниард П., Энджел Дж. Поведение потребителей, 10-е издание, изд. Питер, СПб, 2007
3. Голдсмит Р., Браун С., Гордон С. Психология Потребителя в Маркетинге, изд. Питер, СПб, 2001
4….