Սպառողական վարքի էությունը և դերը պահանջարկի ձևավորման գործում-

Գին՝ 2600դրամ
Էջերի քանակ՝ 13էջ
Միկրոէկոնոմիկա
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 4293

Բովանդակություն

Ներածություն
Սպառողական վարքի էությունը և դերը պահանջարկի ձևավորման գործում
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Սպառողական վարքագիծը ուսումնասիրում է, թե որտեղ, ինչու և ինչպես են մարդիկ գնում կամ չգնում որևէ ապրանք կամ ծառայություն։ Սպառողական վարքագիծը վերջնական սպառողների սպառողական վարքն է: Դրանք կարող են լինել ֆիզիկական անձիք, ընտանիքներ, որոնք որոնք ձեռք են բերում ապրանքը կամ ծառայությունը անձնական օգտագործման համար: Այն հանդիսանում է հոգեբանության, սոցիոլոգիայի, տնտեսագիտության և այլ գիտությունների ուսումնասիրության առարկան։ Սպառողի վարքագիծն ունի բացառապես անհատական բնույթ։ Յուրաքանչյուր գնորդ առաջնորդվում է իր հակումներով, մոդայի նկատմամբ վերաբերմունքով, ապրանքի ձևավորմամբ և այլ սուբյեկտիվ նախասիրություններով։

Գրականության ցանկ

1. Գրիգորյան Ա. Մարքեթինգային հետազոտություններ և աուդիտ, Տնտեսագետ հրատ., Երևան, 2010
2. Блекуэлл Р., Миниард П., Энджел Дж. Поведение потребителей, 10-е издание, изд. Питер, СПб, 2007
3. Голдсмит Р., Браун С., Гордон С. Психология Потребителя в Маркетинге, изд. Питер, СПб, 2001
4….

Պատվիրել/