Հատված
Նախադպրոցական տարիքում հույզերի և հատկապես զգացմունքների զարգացման ժամանակաշրջանը հիմք է ծառայում նրանց ձևավորման համար` դպրոցում ուսանելու շրջանում: Դպրոցական տարիքում զգացմունքների զարգացման առանձնահատկությունները կայանում են նրանում, որ զգացմունքները դառնում են ավելի ու ավելի գիտակցված ու պատճառաբանված. տեղի է ունենում զգացմունքների բովանդակության էվոլյուցիա, որը պայմանավորված է ինչպես դպրոցականի ապրելակերպի փոփոխությամբ, այնպես էլ նրա գործունեության բնույթով: Փոխվում է զգացմունքների դրսևորման ձևը, նրանց արտահայտությունը դպրոցականի վարքում և ներքին կյանքում, մեծանում է զգացմունքների ու ապրումների ձևավորող սիստեմի նշանակությունը դպրոցականի անձի զարգացման համար:
Գրականության ցանկ
1. Социальная дезадаптация детей и подростков; причины, проявления, преодоление. М., 1995
2. Социальная педагогика / Под ред. В.А. Никитина. М., 2000.
3. МардахаевЛ.В. Социальная педагогик. Учебник. М., 2005
4….