Տնտեսական հոգեբանության հիմնադրույթները

Գին՝ 36500դրամ
Էջերի քանակ՝ 73էջ
Աշխատանքի տեսակ՝ Մագիստրոսական թեզ
Աշխատանքի ID` 448

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Տնտեսական հոգեբանության հիմնադրույթները
1. 1. Տնտեսական հոգեբանությունը որպես գիտություն. առարկան խնդիրներն ու մեթոդները
1. 2. Տնտեսական հոգեբանության կատեգորիաները և զարգացման փուլերը
Գլուխ 2. Ձեռնարկատիրական գործունեության հոգեբանական ասպեկտները
2. 1 Որոշումների ընդունման հոգեբանությունը որպես տնտեսական հոգեբանության նշակետ
2. 2 Ձեռնարկատիրական գործունեության հոգեբանական բնութագրերը
2. 3 Արտադրողի և սպառողի հոգեբանության բաղադրիչներ
Գլուխ 3. Տնտեսական քաղաքականության հոգեբանական ասպեկտները
3. 1 Պետության տնտեսական քաղաքականության նկատմամբ հասարակության անդամների վարքագծային դրսևորումները
3. 2 Ստվերային տնտեսության հոգեբանական ասպեկտները
Եզրակացություններ

Հատված

Տնտեսական հոգեբանություն, նոր ուղղություն է ինչպես հոգեբանների, այնպես էլ տնտեսագետների ժամանակակից հետազոտություններում: Այս գիտությունն ավելի քան 100 տարի զարգացել է արտասահմանյան երկրներում: Այս գիտության մի մասն է հանդիսանում ձեռնարկատիրության և գործարարության հոգեբանությունը: Տնտեսագիտությունը շուկայի օբյեկտիվ նպատակ է համարում շահույթի ստացումը: Սակայն մարդը չի կարող ապրել և գործել միայն հանուն շահույթի: Բոլորին հայտնի են դեպքեր, երբ մարդը բարձր աշխատավարձի փոխարեն նախընտրում է սիրելի, բայց ցածր վարձատրվող աշխատանքը: Կամ ձեռնարկատերերի մի մասը ձգտում են հենց շահույթի արագ աճի, իսկ մյուս մասը, հասնելով շահութաբերության որոշակի մակարդակի, կրճատում են իրենց ջանքերը: Ինչո՞ւ է ձեռնարկատերը կայացրել հենց այդ որոշումը: Ինչպե՞ս հասնել սեփական գործողությունների արդյունավետության տնտեսական ոլորտում: Ինչո՞վ է բացատրվում որոշ ձեռնարկատերերի հաջողությունն ու մյուսների պարտությունը: Ինչո՞ւ է գործարարներից մեկի խանութն աշխատում արդյունավետ, իսկ մյուսինը հենց այդ նույն վայրում սնանկացել է: Մարդկանց գործողությունները տնտեսագիտության ոլորտում հաճախ սուբյեկտիվ են, ունեն իրենց նպատակներն ու օրինաչափությունները, որոնք անհրաժեշտ է ուսումնասիրել և կիրառել պրակտիկայում: և միայն օբյեկտիվ տնտեսական օրինաչափությունների իմացությունն ակնհայտ բավարար չէ: Անհրաժեշտ է նաև ուսումնասիրել մարդու՝ իբրև տնտեսական հարաբերությունների մասնակցի սուբյեկտիվ առանձնահատկությունները:

Գրականության ցանկ

1. Аллахвердов, В. М. Сознание как парадокс / В. М. Аллахвердов. — СПб. : ДНК, 2000
2. Андреева Г. М. Социальная психология. Учебник для вузов. – М. : Аспект Пресс, 2000.
3. Андреева И. В., Экономическая психология, 2000г
4. Бодрийяр Ж. Система вещей / Пер. с франц. М., 1995
5. Бункина, М. К. Экономика и психология /М. К. Бункина, В. А. Семенов. -М. : Дело и Сервис, 1998
6. Ведута Е. Н., Стратегия и экономическая политика государства . – М. : Академический Проект, 2003
7. ГоловановХ. М., Перекислов В. Е., Фадеев В. А. Теневая экономика и легализация преступных доходов. СПБ. : Питер, 2003
8. Карнышев А. Д., Бурменко Т. Д. Экономическая психология собственности. – Иркутск: ИГЭА, 2004 г.
9. Китов А. И. Введение в экономическую психологию. М., 1983
10. …

Պատվիրել/