ՀՀ զբոսաշրջության մարքեթինգային նախադրյալները

Գին՝ 2200դրամ
Էջերի քանակ՝ 11էջ
Մարքեթինգ
Աշխատանքի տեսակ՝ Ռեֆերատ
Աշխատանքի ID` 4481

Բովանդակություն

Ներածություն
ՀՀ զբոսաշրջության մարքեթինգային նախադրյալները
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1. Զբոսաշրջության զարգացման հայեցակարգ, 13.02.2008 թ.:
2. Կարապետյան Ս., Զբոսաշրջության ոլորտի կառավարման կատարելագործման գերակա ուղղությունները (ՀՀ նյութերով), տնտեսագիտության թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման ատենախոսություն, Երևան, 2017, 127 էջ:
3. ՀՀ զբոսաշրջության զարգացման հայեցակարգ, 2007:
4. Սելվինազյան Բ. Ս., Հաջոյան Ռ.Մ., «Զբոսաշրջության մարքեթինգ», Տնտեսագետ, Երևան 2003:
5. Սուվարյան Յու., Շահնազարյան Ն., Մխիթարյան Խ., Հայրապետյան Ռ., Համբարձումյան Հ., Առաքելյան Մ. Զբոսաշրջության մրցունակությունը և զարգացման ուղղությունները Հայաստանի Հանրապետությունում/ — Եր.: Տնտեսագետ հրատարակչություն, 2014, 134 էջ:
6. www.rumeaclub.am
7. www.menuatours.com
8. www.tatev.com
9. http://www.gov.am/am/
10. www.arlis.am

Պատվիրել/