Զբոսաշրջության շուկան և դրա գործառույթները

Գին՝ 3400դրամ
Էջերի քանակ՝ 17էջ
Զբոսաշրջություն, սերվիս, կադաստրային գործ
Աշխատանքի տեսակ՝ Կուրսային
Աշխատանքի ID` 4546

Բովանդակություն

Ներածություն
Գլուխ 1. Զբոսաշրջային ինդուստրիան և դրա առանձնահատկությունները
1.1 Զբոսաշրջային շուկայի էությունը և տեսակները
1.2 Զբոսաշրջային շուկայի գործառույթների դասակարգումը
Գլուխ 2. Միջազգային զբոսաշրջային շուկայի զարգացումն ու ՀՀ զբոսաշրջային շուկայի գործառույթները
2.1 Միջազգային զբոսաշրջային շուկայի առանձնահատկությունները
2.2 ՀՀ զբոսաշրջության շուկան և դրագործառույթները
Եզրակացություն
Օգտագործված գրականության ցանկ

Հատված

Այս աշխատանքի հատվածը անհասանելի է։

Գրականության ցանկ

1 Գ.Թովմասյան, Զբոսաշրջությունը թվերով ՀՀ-ում, Ամբերդ 2019թ.
2 Զբոսաշրջության և զբոսաշրջային գործունեության մասին» ՀՀ օրենք` ընդունված 17.12.2003 թ., ՀՀՊՏ 2004.01.29/6 (305) Հոդ.106
3 Ի. Վ. Զորին, Վ. Ա. Կվարտալնով, Տուրիստիկա, Երևան 2006, էջ 169
4 Սելվինազյան Բ.Ս., Հաջոյան Ռ.Մ., Զբոսաշրջության մարքեթինգ, 2003, էջ 40
5 Бородин В.В.Экономика туризма. Изд-о Форум 2011. с. 140
6 Кабушкин Н.И., Менеджмент туризма, Минск 2001, с. 225
7 Сенин В.С., Организация международного туризма, 2003, 400с.
8 https://www.e-unwto.org/doi/pdf/10.18111/9789284421152
9 www.armstat.am

Պատվիրել/